در افق 1404

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: میزان تلفات انرژی در شبکه‌های توزیع برق استان در افق ۱۴۰۴ به هفت درصد خواهد رسید.

میزان تلفات انرژی در شبکه‌های توزیع برق گلستان به 7 درصد می‌رسد

به گزارش گلستان 24؛علی‌اکبر نصیری عصر دیروز در آیین افتتاح برنامه‌های استراتژیک ۱۴۰۴ شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تغییرات محیطی که در حال حاضر شتاب زیادی به خود گرفته و پیچیده‌تر شده است درصدد هستیم که توان سازمانی را برای به‌کارگیری برنامه‌های جامعه بیش از گذشته افزایش دهیم.

وی تصریح کرد:  مدیریت استراتژیک با تکیه بر ذهن پویا آینده‌نگر، جامعه‌نگر و اقتضایی راه‌حل بسیاری از مسائل سازمان‌های امروزی است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که سازمان‌ها برای حصول موفقیت در آینده می‌توانند از آن بهره‌گیری کنند مدیریت استراتژیک است، مدیریت استراتژیک فعالیت‌های مرتبط به بررسی ارزشیابی و انتخاب استراتژی‌ها اتخاذ هرگونه تدابیر درون و بیرون‌سازمانی برای اجرای طرح‌ها است.

 نصیری تأکید کرد: استراتژی صرفاً بهترین کارکرد نیست بلکه انجام کارهای متفاوت از گذشته و یا انجام همان کارها با تعریفی متفاوت است، روش‌های دیروز هرچند در زمان خود موفقیت‌آمیز بوده اما امروزه اثربخش نخواهد بود و دلیل آن نیز  در تحولات محیطی نهفته است.

 وی گفت: در سال ۹۶ که از طرف مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» مزین شده باید پیش از پیش کار کرد، چرا که سنگ زیربنای یک اقتصاد برتر صنعت برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان افزود: اگر صنعت برق نقشه خود را در جهان آینده‌‌نگری نکنند جهان با مشکلاتی مواجه می‌شود، در ۹ سال آینده تمام افراد روی زمین باید به میزان حداقل یک هزار کیلو وات ساعت در سال برق مصرف کنند و به همین دلیل رسالت ما سنگین‌تر می‌شود.

 نصیری تأکید کرد: با توجه به اهمیت انجام صحیح کارهای کوچک و نقش آن در موفقیت از کلیه کارکنان و همکاران خود درخواست می‌کنیم که برای ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات خود در استان گلستان حداقل در کارهای مربوط به حرفه خودمان که همان توزیع برق برای مردم است در تمامی ابعاد مهندسی برنامه‌ریزی، بهره‌برداری، مالی، مشترکین و ... به اجرای صحیح کارها توجه داشته باشند.

 وی گفت: جلوگیری از انجام کارهای پراکنده یا فاقد اولویت، ایجاد چالش برای خودمان با هدف تعالی سازمان و بهبود مستمر ارتقای مدیریت و توانمندی‌های نیروهای انسانی از طریق اجرای پروژه های بهبود مرتبط با برنامه‌های استراتژیک از لزوم وجود برنامه‌های تراتژیک است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: براساس افق چشم انداز ۱۴۰۴ به سوی ۷۷۰۷ می‌رویم یعنی اینکه در سال ۱۴۰۴ متوسط زمان خاموشی به ازای هر مشترک خود را به ۷۷ دقیقه خواهیم رساند و همچنین مراجعه حضوری برای دریافت خدمات را به صفر می‌رسانیم.

 نصیری تأکید کرد: میزان تلفات انرژی در شبکه‌های توزیع برق خود را در افق ۱۴۰۴هفت درصد می‌رسانیم و یکی دیگر از اهداف ما بهبود اقتصادی است

وی بیان داشت: چشم انداز ۷۷۰۷ مبنای کار ما است و زیرساخت‌های آن نیز توسط منابع انسانی تامین منابع مالی فناوری و هوشمندسازی شبکه و ساختار اطلاعاتی دیده شده است.

 انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار