در هفتمین روز از گرامی داشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نفرات برتر چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی در گلستان معرفی شدند.

برترین های چهارمین جشنواره مد و لباس ایرانی - اسلامی در گلستان معرفی شدند

به گزارش گلستان 24؛در اختتامیه این جشنواره که امروز چهارشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگان با حضور هنرمندان و جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی استان گلستان برگزار شد رای هیات داوران این جشنواره در هشت بخش به شرح ذیل اعلام شد:
*طراحی مانتو اجتماع
محدثه نوده، زینب حکیمی و هومن ارباب مجنی شایسته تقدیر، سیده زهرا مرعشیان و فاطمه جرینی مشترکا سوم و مریم طهماسب زاده و فیروزه غریبی مشترکا دوم و رتبه اول معرفی نشد.
*دوخت مانتو اجتماع 
مرضیه آذرخش، الهام آخوندزاده و معصومه کشیری شایسته تقدیر، مارال آرتا و اکرم مکائیلی مشترکا سوم و بهناز جهانی دوم شدند و اولی نداشت.
*مسابقه طراحی لباس زنده 
حمیده ایرانی و زهرا خجسته فر شایسته تقدیر، الهام منصوری و سیده زهرا مرعشیان مشترکا سوم و بی بی زلیخا صادقی دوم معرفی شدند و رتبه های اول تا سوم معرفی نشد.
*دوخت پوشش سر 
سمیه حسن پور دوم و اکرم اسماعیل نژاد و الهام منصوری مشترکا سوم شدند و در این بخش رتبه اولی نداشت.
دوخت مجلسی 
*مهلا جزی و حمیده باقری مسترکا سوم، فاطمه سادات میرسید و سمیرا جاجرمی مشترکا دوم و معصومه کشیری و رقیه عجم مشترکا رتبه اولی را از آن خود کردند.
*دوخت مانتو مجلسی 
سمانه مهاجر و محدثه درستکار، ملیحه بیگم حسینی و فاطمه عشری شایسته تقدیر شناخته شدند و رتبه اول تا سومی نداشت.
*طراحی پوشش سر 
فاطمه بحرینی، زلیخا صادقی، حمیده حاجیلری و محدثه نوده شایسته تقدیر معرفی شدند و رتبه های اول تا سوم از سوی به کسی تعلق نگرفت.
*مقاله های علمی و پژوهشی 
مهلا جزی شایسته تقدیر، پونه حریری و طیبه حاجیلری مشترکا سوم، فیروزه غریبی و ملیحه صادقی مشترکا دوم و پروانه موسی زاده و مریم مکرانل مشترکا اول معرفی شدند.
به گفته حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امسال 605 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره مد و لباس اسلامی - ایرانی در گرگان ارسال شده بود که نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار است.
برپایی نمایشگاهی با 30 غرفه از آثار هنرمندان شرکت کننده از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار