به مناسبت ایام‌الله دهه فجر:

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از کلنگ‌زنی و بهره‎برداری 64 طرح در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی14 پروژه در گمیشان

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا چراغعلی صبح امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان گنبدکاووس تعداد 64 طرح کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی 64 طرح در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر 64 طرح در شهرستان گنبدکاووس کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید و در شهر گمیشان 14 پروژه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید و این پروژه‌ها با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر ابراز کرد: در دهه فجر سال جاری تعداد یکهزار و801 پروژه در سطح استان گلستان به بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

چراغعلی اشتغال جوانان را یک امر مهم تلقی کرد و یادآور شد: در دو شهرستان گنبدکاووس و گمیشان پیش‌بینی می‌شود که جوانان بسیاری از کنار افتتاح پروژه‌ها مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه جوانان استان گلستان مستحق داشتن یک شغل خوب هستند، تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که تعداد 157 نفر از جوانان شهرستان گنبدکاووس مشغول به کار می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان از ایجاد 200 شغل در شهر گمیشان خبر داد و خاطرنشان کرد: با افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که حدود 200 نفر از جوانان در گمیشان مشغول به کار می‌شوند.

چراغعلی از افتتاح پروژه‌ها در شهرستان‌های گرگان، علی‌آباد کتول و آزادشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز در سه شهرستان گرگان، علی‌آباد کتول و آزادشهر نیز با حضور استاندار گلستان پروژه‌هایی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گلستان  ابراز کرد: تلاش می‌شود از محل این پروژه‌ها، جوانان بیشتری از استان گلستان مشغول به کار شوند و روزی شاهد این باشیم که هیچ جوان بیکاری در سطح استان نداشته باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار