در سال 97

فرمانده حوزه بسیج انقلاب سپاه ناحیه گرگان از راه‌اندازی کاروان خدمت در حوزه‌های مختلف اجتماعی در سال 1397 در سطح حوزه انقلاب گرگان خبر داد.

راه اندازی کاروان خدمت در حوزه‌های مختلف اجتماعی

به گزارش گلستان 24؛یوسف حسین آبادی فرمانده حوزه انقلاب سپاه ناحیه گرگان صبح امروز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر؛ خبر از راه‌اندازی کاروان خدمت در حوزه‌های مختلف اجتماعی در سال 1397 در سطح حوزه انقلاب خبر داد.

همچنین عرفان قدرتی نژاد دبیر برگزاری همایش «مسجد طراز اسلامی» در گرگان از برگزاری همایش ائمه جماعات، هیئت امناء، فرماندهان پایگاه بسیج و کانون‌های فرهنگی شهر گرگان برگزار شد.

وی در پاسخ به این سوال که هدف از برگزاری این همایش چه بوده است، افزود: هدف از برگزاری این همایش، رسیدن مساجد به طراز اسلامی و تعامل بین مدیران مسجد است.

قدرتی نژاد تصریح کرد: این طرح در چند ساله گذشته تحت عنوان همایش ائمه جماعات، هیذت امناء، فرماندهان پایگاه بسیج و کانون‌های فرهنگی با هدف رسیدن مساجد به طراز اسلامی و تعامل بین مدیران مسجد برگزار می‌شد.

دبیر این همایش در پایان خاطرنشان کرد: این همایش قرار است بصورت مداوم و ان شاءالله بصورت فصلی برگزار شود و تلاش برای همکاری هیئت امناء و پایگاه‌های بسیج و امامان جماعات است.

در این مراسم حجت الاسلام محمد اسفندیاری مسوول امامت استان گلستان ابراز کرد: باید ارکان مسجد با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده موجبات جذب جوانان را به مساجد فراهم کنند.

وی کرد: مسجد اولین جایگاه مسائل و رخدادهای مهم اسلام و انقلاب اسلامی است که بسیاری از روشنگری‌ها در پرتو حضور افراد در مساجد شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام اسفندیاری عنوان کرد: مساجد می‌توانند محور حل اختلاف بسیاری از مشکلات محل و جامعه باشند و هیئت امنا و امام جماعت با کمک برادران بسیجی باید مسیر رشد و ترقی محله و جامعه را فراهم کنند.

رئیس بنیاد امامت گرگان در پایان خاطر نشان کرد: نباید رفتارها طوری باشد که جوان از مسجد گریزان باشد لذا باید با رفتار رحمانی و اسلامی به قلب جوان نفوذ کرد و از جوان در مسائل مختلف مسجد بهره‌مند شد تا مسجدی پویا و سرزنده داشته باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار