اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در بیانیه‌ای از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.

دعوت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

درمتن این بیانیه آمده است: بیست و دوم بهمن ماه، تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر و یادآورِ ثمره مجاهدت ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند. این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انتخابگر است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی و شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» خود در گردنه ها و منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حراست کرده و آن را گرامی داشته اند.

 

پیروزی این انقلاب بزرگ با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، نمی‌توانست برای استکبار جهانی قابل تحمل باشد از این رو دشمنان اسلام و قرآن با تحمیل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، کوشیدند این نظام مردمی و الهی را تضعیف کنند. با این حال رهبری هوشنمدانه حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) و خلف صالحش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و حضور آگاهانه و با بصیرت ملت نستوه ایران در صحنه موجب گردید شجره طیبه انقلاب اسلامی هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگی، علمی، فنی و اقتصادی آن پربارتر گردد. استقلال حقیقی و کامل استوار شده و دشمنان سلطه گر، ناکام از نقشه ها، توطئه ها و عملیات خود انگشت حسرت به دهان گرفته اند.

 

انقلاب اسلامی ایران، در حالی وارد چهلمین سال پیروزی خود می‌شود که چهره واقعی و پلید آمریکای جنایتکار و شیطان بزرگ روزبه‌روز نمایان‌تر و تحقق وعده الهی بنیان‌گذار کبیر انقلاب مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر مستبدان و مرتجعان عالم عیان‌تر می‌شود. امروز آمریکا و متحدان نادانش در منطقه با شکست مواجه شدند و اکنون در پی ایجاد دوقطبی های کاذب و فروپاشی وحدت و یکپارچگی ملی و متزلزل ساختن اعتماد متقابل مردم و نظام هستند اما غافل از اینکه مردم دلسوز و فداکار این سرزمین برای به ثمر نشاندن این انقلاب خون های زیادی را هدیه کردند و با وجود مشکلات و سختی های فراوان صف خود را از براندازان و بدخواهان نظام جدا کرده و تا پایان جان در راه آرمان های انقلاب ایستادگی می کنند.

 

کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان همچون ملت قدر شناس ایران، با تبریک ایام الله دهه فجر و سی ‌و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی بار دیگر همگام با جامعه کار و تولید و تعاونگران، ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، از آحاد ملت بزرگوار ایران برای حضور تماشایی و شرکت در این راهپیمایی الهی و آرمانی که بدون شک مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است، دعوت به عمل می‌آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار