قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید سرلشکر اسدالله متاجی گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

صدور بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش گلستان24؛در بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان که به مناسبت ۲۲ بهمن صادر شده، آمده است: طلیعه چهلمین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری مرجع عالیقدر جهان حضرت امام خمینی (رضوان ا... تعالی علیه) و به برکت خون شهداء و مجاهدتهای خالصانه ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم در حالی سی و نه بهار از عمر پرخیر و برکت خویش را پشت سر می‌نهد که استکبار جهانی و در رأس آن صهیونیزم بین الملل از هیچ تلاش و اقدامی برای مقابله با این ودیعهٔ الهی فروگذار نمی کند.

 

امروز شکر نعمت عظیم انقلاب و قدردانی این اعتماد الهی مستلزم عزم و اراده‌ای جهاد گونه است و می‌طلبد تا آحاد مردم انقلابی با حضور آگاهانه و بصیرت آفرین در صحنه‌های خطیر و سرنوشت ساز و با درک صحیح و اطاعت محض از فرامین و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای عزیز، در میدان جهاد کبیر و عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت ساز از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمایند.

 

ارتشیان ولایمتدار ضمن تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی از امّت حزب الله، همیشه بیدار و حاملان بیرق سرخ انقلاب اسلامی دعوت به عمل می‌آورد با حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تثبیت و تداوم ارزشها و آرمانهای امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به منصه ظهور برسانند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار