یادداشت

از روز چهارشنبه تا به امروز، مردم مومن وولایتمدار ایران اسلامی حماسه بزرگی خلق کردند و دشمن را مایوس و منکوب کردند، آرامش و امنیت را به جامعه برگرداندند و شرایط را برای خدمت صادقانه، رفع مشکلات و تلاش و کوشش مهیا کردند.

مردم کار را تمام کردند حالا نوبت مسوولان است

به گزارش گلستان24؛حال نوبت دولت و مجلس است که صداقت و برادری‌ خود را به مردم ثابت کنند و با تلاش مضاعف، خدمت صادقانه و اجرای اقتصاد مقاومتی، مشکلات معیشتی، بیکاری، فقر و تورم و گرانی به خصوص رکود حاکم بر بازار و اقتصاد را رفع کنند و شاکر و قدردان مردم باشند.

دولتمردان در سه قوه و در نهادهای دیگر بدانند مردم با کسی عقد اخوت نبسته‌اند و اگر خروش سیزدهم دی را دیده‌اند به خاطر تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از جمهوری اسلامی و امنیت کشور بود و اگر به معیشت مردم رسیدگی نشود در درون جامعه گسل‌هایی به وجود خواهد آمد که تکانه‌های آن بر سر دولتمردان آوار خواهد شد.

همانطوریکه اغتشاشات و شورش‌ها، ادامه اعتراضات بر حق و خواسته‌های مشروع مردمی بود که توسط تدابیر غلط بخش‌هایی از دولت به خیابان‌ها آمده بودند و با شورش عناصر وابسته به بیگانگان، همین مردم فهیم، راهشان را جدا کردند و از پیگیری مطالبات برحق شان کوتاه آمدند.

مسئولین محترم سه قوه!

حالا نوبت شماست و ما منتظر اقدام عملی و واقعی شما برای خدمت به مردم و جلب رضایت هموطنانمان هستیم.

عباسعلی‌ زاهدی‌تمسکنی

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار