مردم گرگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.

خلق حماسه ای دیگر توسط مردم گرگان

به گزارش گلستان24؛طبق ساعت اعلام شده قرار ساعت 10 صبح روز یکشنبه همه آمدند تا بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب بیعتی دوباره ببندند.

 

مردم با سردادن شعار های «الله اکبر جانم فدای رهبر» از انقلاب اسلامی دفاع کردند و گفتند که همچنان پایبند به این انقلاب هستند.

 

پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل مجاهدت های شهدا است

سهیلا الوند یکی از تظاهرات کنندگانی است که در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل مجاهدت ها و ازخودگذشتگی های شهدا و خانواده های آنها است لذا ما جوانان به عنوان میراث دار این شجره طیبه وظیفه داریم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشیم.

 

وی افزود: در فضای غبارآلود کنونی که بدخواهان این نظام با اشاعه تشویش اذهان عمومی قصد ایجاد شکاف بین ملت و نظام را دارند آنچه می تواند راهنما و روشنگر راه باشد بصیرت در سایه ولایتمداری است.

 

پرچم ایران نشان موجودیت و اقتدار ملت است

الوند با اشاره به آتش کشنادن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی چند ماه گذشته توسط فتنه گران، افزود: پرچم کشور عزیرمان نشانه موجودیت، اقتدار، غرور ملی و آرمانهای ملت ماست.

 

وی اظهار داشت: پرجم ایران گوهری گرانبها است که هزارن شهید خون پاکشان را نثار کردند تا استوار بماند. پس آن بی وجودی که به این گوهر نازنین جسارت می کند دشمن تمام ملت است و مستحق اشد مجازات خواهد بود.

 

اجازه تصمیم گیری به دشمن نخواهیم داد

در ادامه زهرا طهماسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز با تمام وجودم آمدم تا اعلام کنم که همچنان راه امام و شهدا ادامه دارد.

 

وی افزود: ما با حضور خود به دشمنان انقلاب اعلام خواهیم کرد لحظه ای به آنان اجازه نخواهیم داد برای ایران تصمیم بگیرند.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه در اغتشاشات اخیر جزو فتنه چیز دیگری را شاهد نبودیم، اظهارداشت: همه آنها نقشه هایی بود که از سوی بدخواهان نظام طراحی شده بود و این کاملا مشخص بود.

 

وی تصریح کرد: ما با حضور خود آمده ایم تا بار دیگر به همه دنیا ثابت کنیم ما همچنان ادامه دهنده انقلاب هستیم و از ولایت فقیه خود پیروی خواهیم کرد.

 

جوانان نسل امروز همچون دوره انقلاب پایبند به ارزش ها هستند

عماد اورسجی یکی دیگر از تظاهرات کنندگان است که در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امروز دشمنان این مرزو بوم بدانند که جوان نسل امروز همچون جوان دوره انقلاب پایبند ارزش های جمهوری اسلامی ایران هستند و ولایت فقیه خود تبعیت خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: امروز با حضور یکدیگر در کنار هم سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران جشن را می گیریم و تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهیم کرد.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار