خدمت رمز جاودانگی است

فرماندار جدید شهرستان کلاله در ابتکاری نوین و جالب فرآیندی را برای رسیدی به مشکلات مردم طراحی کرد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

ابتکاری نوین و جالب توسط فرماندار کلاله برای رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش گلستان24؛محمد حمیدی که در طی دوسال و نیم تصدی فرمانداری در شهرستان گنبدکاووس به گونه‌ای عمل کرده بود که مردم و مسوولان خاطراتی بسیار شیرینی از او به یادگار داشته باشند و در روز خداحافظی‌اش صدها نفر با چشمانی اشک‌بار با او عکس یادگاری بگیرند بار دیگر نشان داد که رمز ماندگاری و جاودانگی را نه در ثروت و قدرت بلکه در خدمتگزاری صادقانه به مردم دیده و با تمام تلاش در مسند جدید خود یعنی فرمانداری کلاله نیز با ادامه مسیر قبل تلاش خواهد کرد تا با رفع مشکلات مردم بی‌وقفه خود را در مسیر اعتلای نظام و انقلاب و موفقیت دولت قرار دهد.

وی که در روز  خداحافظی از مردمان گنبدکاووس مردم، نخبگان، دانشجویان، بانوان و حتی کارگران و کارمندان بسیاری را برای خداحافظی با خود در صحن فرمانداری ویژه گنبدکاووس می‌دید می‌دانست پس از آن ارتباطش با مردم گنبدکاووس قطع نخواهد شد و هر آنکس که پایش به گرگان برسد برای تجدید خاطرات خوب خدمت وی به دفتر کارش در اداره کل امور شهری و شوراها خواهد رفت.

به هر تقدیر وی که به تازگی و پس از حضور سید مناف هاشمی به عنوان استانداری معتدل و با نگاهی توسعه‌نگر این بار در شهرستان کلاله عهده‌دار مسوولیت فرمانداری شده است از همان روز نخست تلاش کرد تا ارتباطش با مردمان این شهرستان را تقویت کرده و از رهگذر این ارتباط قوی برای رفع مشکلات آنها تلاش کند.

 فرماندار کلاله با راه‌اندازی جلسات دیدار عمومی با مردم ابتکار نوینی را پیاده کرده است که مردم بدون واسطه در کمترین زمان ممکن مشکلات خود را مطرح و در فرآیندی سریع و شفاف پاسخ خود را از مدیر مربوطه و با نظارت فرماندار شهرستان دریافت خواهند کرد.

محمد حمیدی در این روش نوین با جمع کردن مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان کلاله در سالن جلسات فرمانداری مردم را نیز در همان سالن و در حضور مدیران ملاقات کرد و سپس هر کدام از مراجعه‌کنندگان را با دستور رفع مشکل نزد مدیر مربوطه ارجاع داده و پاسخ مدیر را برای حل مشکل مردم دریافت و تائید می‌کند.

این روش متفاوت و ابتکاری، ضمن کاهش فرآیند طولانی گرفتن پاسخ از مسوولان درباره مشکلات مردم موجب افزایش شفافیت در پاسخگویی و نظارت شخص فرماندار در ارائه خدمات مردم می‌شود می‌تواند به عنوان الگویی جالب در سرتاسر استان گلستان و حتی کشور اجرایی شود.

گفتنی است محمد حمیدی در زمان فرمانداری شهرستان گنبدکاووس نیز در دو ابتکار جالب با راه‌اندازی شورای مشورتی جوانان متشکل از ده‌ها جوان نخبه و فرهیخته آقا و بانو و همچنین راه‌اندازی اتاق فکر و شورای راهبردی اقتصاد مقاومتی متشکل از فعالان اقتصادی شهرستان گنبدکاووس نظرات کارشناسی و مردمی را برای حل مشکلات و پیشرفت شهرستان اخذ کرده و به موفقیت‌های بزرگی در این حوزه دست پیدا کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار