نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان خبر داد

نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان از اعزام تیم تیراندازی گلستان به مسابقات کشوری خبر داد.

اعزام تیم تیراندازی گلستان به مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش گلستان24؛الهه دهرویه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تیم تیراندازی آقایان و بانوان گلستان برای حضور در مسابقات کشوری به تهران اعزام شدند.

وی ادامه داد: این مسابقات که از امروز آغاز شد تا 27 بهمن‌ماه ادامه دارد و نمایندگان گلستان با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان خاطرنشان کرد: فاطمه سدنی، کوثر پاسندی، زینب عارف به عنوان نماینده تیم بانوان و علیرضا قربانی، مبین جان آبادی و عباس باباجانیان به عنوان نمایندگان تیم آقایان در این رقابت‌ها حاضر شدند.

دهرویه بیان کرد: بازیکنان ما اگرچه کم تجربه هستند اما می‌توانند با تلاش بیشتر به مقام‌های خوبی در رده بانوان و آقایان کسب کنند.

وی اضافه کرد: در رشته تیراندازی استعدادهای فراوانی در استان گلستان وجود دارد که با توسعه امکانات و فضاهای تمرینی می‌توانیم به روزهای اوج رشته تیراندازی استان گلستان برسیم.

نایب رئیس هیات تیراندازی گلستان  به اجرای طرح‌های استعدادیابی در استان اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها توانسته‌ایم افراد خوبی را برای پرورش در این رشته شناسایی کنیم اما ابتدایی‌ترین موضوع در حوزه پرورش استعداد و رسیدن به عرصه قهرمانی داشتن بودجه مناسب، امکانات و فضای ورزشی استاندارد است که امیدوارم با نگاه مثبت مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این عرصه باشیم.

گفتنی است، تیراندازان گلستانی در این رقابت‌ها در رشته‌ تفنگ بادی به صورت انفرادی و میکس شرکت کرده‌اند که مسابقات میکس برای نخستین‌بار است که در کشور برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار