معاون استاندار گلستان خبر داد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این شهرستان در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور در گنبد

به گزارش گلستان24؛عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های منظم، با برنامه و کارآمد این شورا در سال 1396، اظهار کرد: بر حسب وظیفه باید از حنیفه عصمتی مسوول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و معاون محترم سیاسی و اجتماعی صمیمانه تشکر کرد.

وی با بیان اینکه انتظار ما در سال 1397 از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان جدیت و استقامت بیشتر در اجرای طرح «شهید شوشتری» است، افزود: البته تا به امروز عملکرد شهرستان گنبدکاووس در اجرای این طرح در سطح استان نمونه و برتر بوده است که باید از مسوولان اجرایی به ویژه همکاران عزیزمان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تشکر کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت حضور میدانی و عملیاتی مدیران شهرستان در اجرای طرح «شهید شوشتری»، خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها و مطبوعات که انصافا در طی این مدت صمیمانه و مسوولانه در کنار ما بوده‌اند می‌خواهم با دغدغه بیشتری به مطالبات مردم در این منطقه  و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در این حوزه متناسب با نیاز مردم بپردازند.

کریمی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در گنبدکاووس در روز 11 اسفندماه، اضافه کرد: انتظار ما از رسانه‌ها و مطبوعات پرداختن بیشتر به این فرصت مغتنم و ویژه‌ای است که در حوزه ارتقای سلامت همگانی در سطح شهرستان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بک فرصت بزرگ برای همه مردم گنبدکاووس است تا برای چندمین بار مشارکت خود، جایگاه شهرستان در ورزش همگانی و حضور در میدان‌ها را به همگان ثابت کنند، ادامه داد: امیدواریم همچون دفعات گذشته این بار نیز همایش پیاده‌روی خانوادگی با شور و نشاط بی‌نظیری برگزار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از برگزاری جلسه تخصصی در حوزه عمران و پروژه‌های عمرانی شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در روز شنبه هفته آتی خبر داد و گفت: اعضای کمیته برنامه‌ریزی، شورای فنی و مدیران ادارات مرتبط با آمادگی کامل در این جلسه حضور پیدا کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه در روز چهارشنبه این هفته نیز میزبان رئیس بنیاد مستضعفان کشور در روستای «کرند» شهرستان گنبدکاووس هستیم، تصریح کرد: به پیشنهاد ایشان و هماهنگی‌های لازم با مسوولان استانی مراسم متمرکز اهدای سند به برخی افراد نیازمند در روستای مرزی و محروم «کرند» برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی باید در دستور کار مسوولان اجرایی شهرستان قرار بگیرد، افزود: از همه مدیران می‌خواهم در اداره بضاعت خود از دو بانوی کارآفرین شهرستان گنبدکاووس که در جلسات گذشته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حضور داشته‌اند، حمایت کنید.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار