رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از نیمه اسفند ماه در گرگان مرکز استان گلستان برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه فروش بهاره در گرگان

به گزارش گلستان24؛حسینقلی قوانلو ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در سالن جلسات سازمان صنعت ،معدن وتجارت استان گلستان اظهار داشت: نمایشگاه فروش بهاره استان گلستان از شانزدهم تا بیست و یکم اسفندماه سال جاری به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان برگزار می‌شود.

وی،هدف از برگزاری این نمایشگاه را جلوگیری از افزایش سطح عمومی قیمت کالاهای اساسی و حساس و ضروری و نیز تامین مایحتاج عموم جامعه به ویژه در ایام پایانی سال اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان تاکید کرد: برای رفاه حال مردم استان هم پس از نمایشگاه شهرستان گرگان به زودی نمایشگاه فروش بهاره در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

قوانلو تصریح کرد: در این نمایشگاه هم نیازهای شب عید مردم عرضه خواهد شد و این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات تولیدکنندگان داخلی و کالاهای باکیفیت ایرانی خواهد بود.

وی همچنین برگزاری نمایشگاه‌های فروش بهاره را به عنوان یکی از برنامه‌های تنظیم بازار شب عید به منظور ارائه محصولات با کیفیت مطلوب و با قیمت مناسب و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه در ایام پایانی سال توسط سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: قیمت کالاها در کمیته قیمت‌گذاری نمایشگاه مورد ارزیابی قرار گرفته و قیمت‌گذاری شده و بسته به نوع جنس و کالا با قیمت مناسب در این نمایشگاه به فروش می‌رسند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار