شهردار گالیکش:

شهردار گالیکش گفت: قوه محرکه و سرمایه ساز شهرداری جامعه مهندسین هستند.

مهندسین عامل توسعه‌یافتگی کشور

به گزارش گلستان 24 ؛  رمضانعلی خسروی در آیین تجلیل مهندسین شهرداری گالیکش به مناسبت روز مهندس با اشاره به سابقه کهن ایرانیان در امر مهندسی گفت: مردمان این دیار از دیرباز انسان‌هایی باهوش و متفکر بوده‌اند.

وی افزود: امروزه دست‌یافته‌های مهندسین ما در بهترین موزه‌های اروپا با بالاترین قیمت خریداری می‌شوند که دلیل اصلی این کار نیز فرهنگ گمشده آنان است که به دنبالش می‌گردند.

خسروی یادآور شد: در هر کشوری که توسعه‌یافتگی اتفاق می‌افتد عامل اصلی‌ آن مهندسی است.

شهردار گالیکش بیان داشت: هر چه برای مردم کارکنیم کم است و افتخار می‌کنم در شهری مانند گالیکش خدمت می‌کنیم که مردمش ولایتمدارند و در مسائل مذهبی، فرهنگی و انقلابی پرآوازه هستند.

وی اظهار داشت: مهندسین تصمیم‌گیرندگان ایجاد امنیت هستند و این امنیت را در ساختار شهر و مسکن لحاظ کرده و تضمین‌کننده جان و مال مردم هستند.

به گفته خسروی کسب اعتماد مردم در بخش‌های شهرسازی، عمرانی، برق، معماری و کلیه جامعه مهندسی با احقاق امنیت موفقیت بزرگی برای همه ما محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: قوه محرکه و سرمایه ساز ما در شهرداری جامعه مهندسین هستند.

شهردار گالیکش صلابت مهندسی و حرفه‌ای بودن در کار با در نظر گرفتن خدا و دستورات دین را جزو ارکان اصلی و امورات عادی و محوله این قشر متخصص دانست.

در این مراسم که به همت شورای اسلامی و شهرداری گالیکش برگزارشده بود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مهندسین شاغل در شهرداری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع : گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار