شهردار گرگان خبر داد

شهردار گرگان از برگزاری جشنواره استقبال از نوروز خبر داد و گفت: مانور آغاز این طرح فردا از میدان شهرداری گرگان اجرا می‌شود.

اجرای جشنواره استقبال از نوروز در گرگان/ برگزاری مانور آغاز طرح شهر پاک فردا در گرگان
به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا دادبود بعد از ظهر امروز  اظهار کرد: رویدادسازی شهری با ایجاد محیطی بانشاط برای شهروندان و گردشگران به منظور ایجاد شهری بانشاط و نوروزی خاطره‌انگیز در ذهن شهروندان یکی از اصلی است که شهرداری گرگان امسال با رویکردی متفاوت آن را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: امسال شهرداری گرگان در نظر دارد استقبال از بهار را با اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف با عنوان جشنواره شهر پاک برگزار کند.

شهردار گرگان گفت: این جشنواره از فردا (پنجشنبه ) دهم اسفندماه جاری آغاز می‌شود که در این جشنواره پاکسازی تمامی معابر و مناطق شهر شستشو، نظافت و آهکپاشی شده و پاکسازی زمین‌های بازی، شستشوی تابلوها و مبلمان شهری، درختگاری و گل‌کاری، نصب المانهای مناسبتی نوروز نیز انجام خواهد شد.

دادبود بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی در محلات، برگزاری جشنواره سفره‌‌های هفت سین، جشنواره سبزه‌های بدون گندم، جو و عدس و دیگر برنامه‌های مشابه نیز در نوروز امسال با محوریت شهرداری گرگان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری نمایش‌های خیابانی عمو نوروز در محلات، برپایی ایستگاه‌های نوروزی استقبال از بهار، اجرای برنامه‌های آموزشی شهروندان با استفاده از هنرهای تجسمی، نوروزخوانی و برنامه‌های فرهنگی دیگر از جمله اقداماتی است که شهرداری گرگان در جشنواره استقابل از بهار در دستور کار دارد.

شهردار گرگان بیان کرد: امسال طرح کوچه‌های پاک برای نخستین بار با مشارکت شهروندان در محلات اجرا می‌شود که طی آن از اهالی و شهروندانی که بیشترین مشارکت را در اجرای این طرح داشتند تجلیل خواهد شد.

دادبود گفت: در ایام نوروز 50 المان نوروزی در سطح شهر از جمله میادین، معابر و محلات نصب خواهد شد به گونه‌ای که فضای نوروز برای شهروندان و مسافران نمایان‌تر شود.

وی افزود: مانور آغاز جشنواره استقبال از بهار و طرح شهر پاک از ساعت هشت صبح فردا (پنجشنبه) 10 اسفندماه جاری از میدان شهرداری گرگان با رژه ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروی انسانی( پاکبان‌ها) با حضور مسوولان و مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و شهروندان عزیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار