رئیس مجمع استانداران کشور:

رئیس مجمع استانداران کشور از گلستان به عنوان شانه استوار کشور در تولید محصولات استراتژیک و استانی که بار سنگینی در این حوزه دارد نام برد.

گلستان شانه استوار کشور در تولید محصولات استراتژیک است

به گزارش گلستان24؛اسماعیل نجار ظهر پنج شنبه در جلسه کمیته استانی مجمع استانداران کشور که به میزبانی استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مجمع استانداران ظرفیت بسیار بالایی برای استفاده از تجربیات استانداران در توسعه بیشتر استان گلستان دارد.

وی افزود: با وجود مزیت ها و ظرفیت های گلستان در حوزه های مختلف اما وقتی نام آن مطرح می شود به دلیل محرومیت ها در آن غبطه می خوریم.

معاون وزیر کشور از گلستان به عنوان قطب امنیت غذایی کشور نام برد و ادامه داد: گلستان با تولید یک میلیون و ۲۰۰ تن گندم که این ظرفیت قابل افزایش هم هست، ظرفیت بالایی در تولید محصولات استراتژیک کشور دارد.

وی از گلستان به عنوان دروازه آسیای میانه نام برد و اضافه کرد: گلستان دارای کشاورزی گسترده و توسعه یافته بوده و ظرفیت های بالایی در حوزه نفت و گاز و همچنین تولید خاویار دارد.

نجار از گلستان به عنوان شانه استوار کشور در تولید محصولات استراتژیک نام برد و خاطرنشان کرد: گلستان بار سنگینی در تامین مایحتاج و محصولات استراتژیک کشور دارد.

رئیس مجمع استانداران کشور تاکید کرد: بهره گیری از تمام ظرفیت های گلستان می تواند به پیشرفت سریع تر استان کمک کند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار