مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از توزیع نهال‌های مثمر و غیرمثمر در سطح استان خبر داد و گفت: به مناسبت روز درختکاری نهال در سطح استان گلستان توزیع می‌شود.

سرانه فضای سبز در شهرها و روستاها افزایش یابد

به گزارش گلستان24؛ابوطالب قزلسفلو پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: به مناسبت روز درختکاری نهال در سطح استان گلستان توزیع می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته درختکاری تصریح کرد: روز گذشته همکاران ما در منابع‌طبیعی استان گلستان با حضور در نماز جمعه اقدام به توزیع نهال‌های مثمر و غیرمثمر بین نمازگزاران کردند.

 مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان ابراز کرد: کشور ایران یک کشور خشک و نیمه‌خشکی است و از نظر پوشش گیاهی و سرانه فضای سبز نیاز به توجه بیشتری دارد و با افزایش رشد جمعیت باید بتوانیم سرانه فضای سبز را شهرها و روستاها افزایش دهیم و توسعه جنگل را داشته باشیم.

قزلسفلو خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در منطقه شمالی کشور هستیم شهرهای ما از نظر سرانه فضای سبز در وضعیت خوبی نیستند و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در سطح استان گلستان از این فرصت باقی‌مانده استفاده کنند و در راستای افزایش سرانه فضای سبز اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اذعان کرد: خوشبختانه استان گلستان به دلیل برخورداری از پوشش گیاهی مطلوب ما فعلا مشکلریزگردها را نداریم ولی دست به دست هم دهیم تا پوشش گیاهی را در سطح استان گلستان حفظ کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به مناسبت روز درختکاری تعدادی نهال مثمر و غیرمثمر در بین نمازگزاران توزیع شد و توزیع نهال در سطح استان گلستان همچنان ادامه دارد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار