در سال جاری

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران استان گلستان گفت: در سال جاری 160 مادر شهید از استان گلستان به فرزندان شهید خود پیوستند و به رحمت خداوند متعال رفتند.

برگزاری مهمانی لاله برای مادران شهید سفر کرده

به گزارش گلستان24؛محمدعلی طالع‌زاری با گرامیداشت روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان، اظهار کرد: در سال جاری 160 مادر شهید به فرزندان شهید خود پیوستند و به رحمت خداوند متعال رفتند.

وی با بیان اینکه شهدا شمع محفل بشریت هستند، تصریح کرد: در روز 15 اسفندماه جاری  به مناسبت روز درختکاری تعداد یک‌هزار و 610 مادر شهید استان گلستان در پروژه سلامت در روستای قرن‌آباد شهرستان گرگان با حضور مسوولان درختکاری خواهند کرد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ابراز کرد: از تمامی مادران شهید استان گلستان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و بخش دولتی و خصوص در 17 اسفندماه سال گذشته دیدار صورت گرفت.

طالع‌زاری با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: در 13 اسفندماه سال جاری برنامه دیدار از تمامی مادران شهدای استان گلستان با حضور مسوولان اجرایی خواهد شد.

وی از برگزاری مهمانی لاله‌ها برای مادران شهید سفرکرده به دیار باقی خبر داد و اذعان کرد: مهمانی لاله برای مادران شهید سفر کرده که در سال جاری به رحمت خدا رفتند و به فرزندان شهید خود پیوستند در بعدازظهر روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه جاری در گلزار شهدا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان تصریح کرد: مراسم غبارروبی مادران شهدا در روز پنج‌شنبه 17 اسفندماه جاری در گلزار شهدا انجام می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار