معاون استاندار گلستان:

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار گلستان گفت: پس از ایام نوروز و پایان کار ستاد خدمات سفر نوروزی شهر برتر خدمات‌رسانی معرفی می‌شود.

شهر برتر گردشگری گلستان معرفی می‌شود

به گزارش گلستان24،رضا مروتی، شامگاه یکشنبه، در ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز 95 و کارگروه گردشگری استان گلستان اظهار داشت: انتخاب و معرفی 3 شهر و 3 روستای نمونه گردشگری نیز در دستور کار است.

وی افزود: سامانه 09629 ثبت ملی و کشوری شده و یک سامانه گویا است، پورتال سفر نیز راه‌اندازی شده و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از نرم‌افزار بازار آن را تهیه کنند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار گلستان تصریح کرد: در سال گذشته استان گلستان رتبه نخست عدم دریافت شکایت رسمی ثبت‌شده را به خود اختصاص داد و در بخش ارائه خدمات مطلوب نیز رتبه خوبی را به دست آورد.

مروتی گفت: انتشار بروشورها و اقلام تبلیغاتی باید با هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان باشد تا اطلاعات غلط و نادرست نداشته باشند و بجای اینکه هر دستگاه یکی دو صفحه بروشور و تراکت چاپ کند این موارد را در اختیار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قرار دهد تا در قالب یک کتابچه چاپ شود.

به گفته وی، از نظر تعداد تخت‌های مسافری با محدودیت مواجه هستیم و در ایام نوروز ممکن است این حجم پاسخگو نباشد و آموزش‌وپرورش مانند هرسال در اسکان مسافران کمک می‌کند.

مروتی اظهار کرد: آراستگی و زیبایی شهرها یکی از راه‌های جذب و نگه داشت مسافر است و در همین راستا همه کنده‌کاری خیابان‌ها باید تا روز 15 اسفند تمام‌شده یا پوشیده شود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار