رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۵۴ مسجد که ۲۰ مسجد در شهر گرگان و ۳۴ مسجد در روستای شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

مراسم اعتکاف در ۵۴ مسجد شهرستان گرگان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان24؛حجت الاسلام حسن نیشابوری صبح امروز در شورای اداری گرگان اظهار داشت: از 13 تا 15 فروردین ماه سال 1397 مراسم اعتکاف در شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

وی به حمایت مسئولان در شورای اداری شهرستان گرگان به برگزاری اعتکاف اشاره کرد و اظهار داشت: امید داریم در ماه رجب این توفیق حاصل شود که بتوانیم به مومنانی که اعتکاف می‌کنند، کمک کنیم.

وی با بیان اینکه ٣٥ هزار تومان از معتکفان هزینه دریافت می‌شود، تصریح کرد : امسال اعتکاف در 54 مسجد که 20 مسجد در شهر گرگان و 34 مسجد در روستای شهرستان گرگان برگزار شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان ادامه داد: 5 هزار و 316 نفر در این ا‌عتکاف حضور داشتند و افرادی که درگیر خدمت‌رسانی جدا از مباحث مسئولان دستگاه‌های اداری از جمله ائمه جماعات و خادمین مساجد و خیرین بالغ بر یک هزار و 3 هزار نفر بودند.

‌حجت الاسلام نیشابوری همچنین از حضور و به‌کارگیری 30 نفر از روحانیون و 30 نفر از مداحان برای اعتکاف سال 1397 خبر داد.

وی به همکاری نیروی انتظامی و بسیج و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: یک هزار و 170 برادر و 4 هزار و 140  نفر خواهر در اعتکاف امسال مشارکت داشتند. 950 نفر ‌از معتکفان لیسانس و بالاتر از لیسانس بوده و یک‌هزار و ١� � نفر مدرک لیسانس تا دکتری داشتند.

‌حجت الاسلام نیشابوری افزود: 750  نفر کارمند و یک‌هزار و 750 نفر دانشجو، یک‌هزار و 800 نفر برای نخستین بار و یک هزار و 170 نفر دومین بار و 851 نفر 3  بار و یک‌هزار و 450 نفر بیش از 3 بار‌ در اعتکاف امسال شرکت داشتند.

وی گفت: 2 هزار و 340 نفر ‌معتکفان مجرد و 2  هزار و 977 نفر متاهل بودند و این افراد با مشاغل مختلف در اعتکاف حضور پیدا می‌کنند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار