خدمات دندانپزشکی در کوی عرفان گرگان توسط بسیج جامعه پزشکی و تیم دندانپزشکی مرکز نیکوکاری کمیته امداد گلستان به خانوارهای بی بضاعت و محروم این منطقه ارائه می شود.

تصاویر/ ویزیت رایگان تیم دندانپزشکی مرکز نیکوکاری کمیته امداد گلستان در مناطق محروم

به گزارش گلستان 24؛ خدمات دندانپزشکی در کوی عرفان گرگان توسط بسیج جامعه پزشکی و دانشکده دانپزشکی استان گلستان به خانوارهای بی بضاعت و محروم این منطقه ارائه می شود.

مهدی نظری معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان گلستان گفت: تیم دندانپزشکی از طرف بسیج جامعه پزشکی از 15 -17 آذر ماه به مدت سه روز در کوی عرفان گرگان مستقر و در حال خدمت رسانی به اهالی محله است.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به مقوله ی بهداشت نیازمندان افزود: ویزیت رایگان تیم دندانپزشکی به همت مرکز نیکوکاری اباعبدالله الحسین (ع) کمیته امداد استان گلستان به مدت سه روز در کوی عرفان ، عرفان 8 ، مسجد امام جعفر صادق  (ع) در دو شیفت کاری از ساعت 9-13 صبح و15-17 بعدازظهر به نیازمندان خدمت رسانی می کند .

نظری یادآور شد:امروز پنجشنبه 16 آذر دومین روز از حضور این تیم در این محله می باشد که خوشبختانه در این دو روز بالغ بر 100 نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی اعم از کشیدن و جرم گیری دندان بهره مند شده اند.

ویزیت رایگان داندانپزشکی (1)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (6)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (7)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (4)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (2)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (3)

ویزیت رایگان داندانپزشکی (5)

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار