فرماندار گرگان:

فرماندار شهرستان گرگان از اجرای طرح سیماک «سامانه یکپارچه‌سازی املاک کشور» در مرکز استان به عنوان پایلوت طرح خبر داد.

به گزارش گلستان24؛سیدعباس حسینی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان اظهار کرد:  زیرساخت‌های الکترونیکی باید مهیای اجرای طرح سیماک و پروژه‌هایی از این قبیل باشد.
وی بر لزوم شفاف‌سازی اقدامات مسوولان در خدمت رسانی به مردم تاکید و تصریح کرد: اجرای طرح سیماک از فساد اداری جلوگیری خواهد کرد و باعث شفاف سازی اقدامات مسوولان می‌شود.
فرماندار شهرستان گرگان افزود: سیماک پروژه کلانی است که زیرساخت‌های آن تا پایان سال در گرگان فراهم خواهد شد تکمیل زیرساخت‌ها باید توسط مسوولان انجام بگیرد.
حسینی با اشاره به یکسری آسیب در حین اجرای طرح سیماک گفت: استعلامات بین دستگاهی به مرور در زمان اجرای طرح برطرف خواهد شد.
وی با بیان اینکه شفاف سازی عملکرد مسوولان کمک موثری خواهد کرد، افزود: حدود 27 درصد جمعیت استان گلستان در شهرستان گرگان تمرکز یافته است ما باید علاقمند باشیم بهترین خدمات را با امکانات جدید به مردم ارائه کنیم و خدمت بدون منت باید دغدغه مسوولان باشد.
فرماندار شهرستان گرگان با تاکید بر خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: مردم باید این فرصت را پیدا کنند تا از طریق فضای مجازی امکان پاسخگویی به مطالبات و مشکلات را لز سوی مسوولان داشته باشند.
حسینی گفت: در برخی کشورها صدور موافقت اصولی در یک روز انجام می‌شود اما این روند در کشور ما 70 روز و بیشتر است که باید برطرف شود.
وی از اجرای طرح سیستم دادور برای رصد کردن دستگاه ها و بررسی شکایات در سیستم اجرایی استان خبر داد و گفت: حقوق شهروندی به صورت حضوری و الکترونیک باید در مسند مسوولیت مدیران در اولویت باشد.
وی افزود: حقوق شهروندی میز خدمتی است که باید در همه ادارات به آن توجه و اهتمام جدی صورت بگیرد.
فرماندار شهرستان گرگان از تمامی دستگاه های اجرایی خواست آمادگی لازم برای خدمات دهی به مردم از طریق فضاهای الکترونیک را داشته باشند و افزود: همواره در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی وجود دارد اما باید به طور منطقی و عقلایی کار را پیش ببریم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار