معاون توسعه و مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان از استقرار 2670 پایگاه برای دریافت کمک‎های جشن نیکوکاری در گلستان خبر داد.

استقرار 2670 پایگاه برای دریافت کمک‎های جشن نیکوکاری در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی حسنی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در روزهای پایانی سال، مردم نوعدوست کشورمان با شرکت در همایش انسان دوستی به افراد نیازمند کمک می‎کنند.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی در استان برگزار می‎شود و از هفته‎های گذشته پیگیری‎هایی در خصوص چگونگی برگزاری این جشن در سطح استان و با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی و دفاتر ائمه جمعه انجام شده تا نسبت به جمع‌آوری هدایای مردمی و توزیع آن اقدام شود.

معاون توسعه و مشارکت‎های مردمی کمیته امداد گلستان تعداد پایگاه‌های موجود برای جمع‌آوری کمک‎های مردمی را 2 هزار و 670 پایگاه در سطح استان عنوان کرد و گفت: سال گذشته 2 میلیارد و 900 میلیون تومان در جشن نیکوکاری گلستان جمع‌آوری و این کمک‎ها بین خانواده‎های نیازمند توزیع شد، امسال پیش‌بینی می‎کنیم بیش از 3 میلیارد تومان در جشن نیکوکاری و با مشارکت مردم نوعدوست استان جمع‌آوری شود.

حسنی از مردم درخواست کرد تا حدامکان کمک‎های خود را به صورت نقدی اهدا کنند تا نیازمندان قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

وی اذعان کرد: در سه روز جشن نیکوکاری در استان برگزار می‎شود، چهارشنبه، شانزدهم اسفندماه با مشارکت اداره آموزش و پرورش استان، پنج‌شنبه با مشارکت کمیته امداد و جمعه در مصلاهای نماز جمعهاستان این جشن برگزار خواهد شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار