معاون استاندار گلستان:

در سال جاری مسئولیت اجرایی اعم از قراردادها، قیمت گذاری و نظارت واحدهای تولیدی بر عهده سازمان دانش آموزی استان گذاشته و با نظارت آموزش و پرورش استان گلستان انجام می شود که براین اساس هنرجویان در کنار سایر تولیدی ها دراستان روپوش عده زیادی از همکلاسی های خود را می دوزند.

چرخ خیاط های نوجوان روپوش دوستانه می دوزد/ مشکلات پوشاک مدارس گلستان

به گزارش گلستان 24؛ محمود ربیعی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد:آمارها نشان می‌دهد که هر روز هرم جمعیتی کشور به بالای 60 سال سن نزدیک می‌شود و در همین راستا دولت باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی ادامه داد: افرادی که بازنشسته می‌شوند به پایان زندگی نمی‌رسند بلکه به مرحله جدید از زندگی وارد می‌شوند و باید به این موضوع توجه کنیم که افراد بازنشسته به امکانات رفاهی و حتی تفریحی بیشتری نیاز دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان تصریح کرد: در تحقیقاتی که در دنیا انجام شده نیز به این موضوع اشاره شده و حتی در بسیاری از کشورهای دنیا از بازنشستگان به عنوان سرمایه‌های تجربی و ارزشمند در مجامع و محافل آموزشی استفاده می‌شود.

ربیعی گفت: برای پیشرفت هر چه بیشتر کشور و برون‌رفت از بسیاری از بحران‌ها نیز باید هسته‌های مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف فکری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی تشکیل دهیم و از تجربه بازنشستگان استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: باید توجه کنیم که بازنشستگی پایان راه نیست و با اجرای برنامه‌های مختلف و توجه ویژه به بازنشستگان که بیش از 30 سال از زندگی و توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته‌اند، جمعیت بازنشسته کشور را در سلامتی روحی و جسمی مناسب نگه داریم.

ربیعی در پایان گفت:  دولت در تلاش است تا در مسیری حرکت کند که از بازنشستگان حمایت کند و خوشبختانه دولت در تلاش است تا فاصله حقوقی کارمندان و بازنشستگان را کاهش دهد.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار