رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان:

محمدابراهیم جرجانی گفت: اداره ورزش و جوانان 4میلیارد تومان بودجه برای ساخت خانه جوان در گرگان دارد که از ما طلب 1000متر زمین کردند.

اختصاص ۱۰۰۰ متر زمین برای احداث خانه جوان در گرگان

به گزارش گلستان24؛به نقل از پاسرو؛ محمدابراهیم جرجانی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در نشست مشترک کمیسیون فرهنگی شورای شهر با رئیس اداره ورزش و جوانان گرگان و بخشی از سازمان های مردم نهاد مقرر شد طرح های جوانان در حوزه مختلف شهری و همچنین اشتغال شنیده و از آنان استفاده شود.

وی افزود: در حوزه های مختلف پیشتر نیز طرح هایی به اجرا درآمده است اما نگاه ما بر تقویت طرح ها و تعدد آنهاست و به تبع باید این طرح ها به خروجی و مصوبه در درون شورای شهر بیانجامد

جرجانی از جمله برنامه های اجرا شده در گذشته با کمک سازمان های مردم نهاد به برگزاری کلاس های آموزشی در جهت تحکیم خانواده اشاره کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: برای حمایت بیشتر جوانان، 4 میلیارد تومان بودجه از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای ساخت خانه جوان در گرگان در نظر گرفته شده که مقرر شد شورای شهر حدود 1000متر زمین برای این مهم اختصاص بدهد.

وی متذکر شد: شهرداری گرگان از نگاه هیاتی به سمت همگانی شدن ورزش در حرکت است، برنامه های خوبی در این راستا برای سال های آینده در نظر گرفته شده که از این میان می توان به احداث 30 پارک نوجوان در سطح شهر اشاره کرد.

جرجانی در پایان با اشاره به آغاز حرکت سه شنبه های بدون خودرو از سوی یکی از شهروندان گرگانی، ابراز کرد: قرار شد از این حرکت حمایت شود، مسیر نهارخوران برای رژه دوچرخه سواران در سه شنبه ها در نظر گرفته شد اما در نهایت باید پلیس راهور این مکان را به لحاظ فنی بررسی کند، این اقدام اگر همه گیر شود نقش بسزایی در رفع آلودگی شهری خواهد داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار