سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان:

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: چهارشنبه بازار گرگان از 15 اسفندماه جاری به هر روز بازار تبدیل می‌شود.

چهارشنبه بازار گرگان، هر روز بازار می‌شود/ فعالیت ویژه شب بازار در مکان جدید

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ موسی‌الرضا صفری امروز  در خصوص چهارشنبه بازار گرگان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و لزوم ساماندهی و فعالیت مضاعف همه اقشار جامعه برای ساختن نوروزی زیبا، چهارشنبه بازار گرگان به هر روز بازار تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: این اتفاق از 15 اسفندماه جاری اجرایی می‌شود و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از سوی دیگر شب بازار گرگان که به مکان جدید یعنی واقع در ترمینال مینی‌بوسرانی واقع در بلوار جرجان منتقل شده، هر شب از ساعت 20 فعالیتش آغاز می‌شود و تا نیمه‌های شب فعال خواهد بود.

صفری بیان کرد: از ساعت 20 هر شب سرویس ایاب و ذهاب از میدان شهرداری به سمت شب بازار گرگان فراهم است و شهروندان می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

وی تاکید کرد: پارکینگ نیز برای خودروی شهروندان در مکان شب بازار تعبیه شده و مشکلی از نظر پارک خودرو و ترافیک وجود ندارد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان تصریح کرد: دستفروشان می‌توانند برای استفاده از شب بازار به شهرداری منطقه سه مراجعه کرده و پس از هماهنگی لازم، در غرقه مورد نظر فعالیت خود را آغاز کنند.

صفری بیان کرد: استفاده از غرفه‌های شب بازار که به تعداد 200 غرفه پیش‌بینی شده رایگان است و پس از ایام نوروز برای چگونگی ادامه فعالیت شب بازار تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار