شهردار گرگان گفت: ۵۵ پارک برای شهر گرگان پیش بینی شده که اکنون در حال بررسی است و با اولویت بندی در مکان های لازم اجرایی خواهد شد.

۵۵ پارک برای شهر گرگان پیش بینی شده است

به گزارش گلستان24؛فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (19 اسفند) در چهل و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در روزهای آینده بحث چهارشنبه سوری را داریم می طلبد شهرداری گرگان تمهیدات لازم را بیندیشد.

 

وی افزود: با برنامه ریزی های دقیق این جشن سنتی باید به دور از دغدغه در سطح شهر انجام شود و بتواند برای مردم ساعات خوشی را رقم زند.

 

وی در ادامه از برگزاری شصتمین اجلاس شوراها در سمنان خبر داد و افزود: در این نشست ها 75 طرح به شورای عالی ارائه شد.

 

عبدالهی اظهارداشت: در این کمیسیون ها مباحث مختلفی مطرح شد و مورد بررسی کمیسیون قرار گرفت.

 

وی با اشاره به کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، تصریح کرد: بحث پسماندها یکی از موضوعاتی است که همه شهرها با مشکل مواجه هستند که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

 

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به بررسی لایحه مدیریت شهری در کمیسیون 13 اشکال اساسی وارد شد.

 

در ادامه با بررسی لایحه ها، حمیدرضا آقا ملایی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در خصوص لایحه خرید لوازم برقی جهت روشنایی پارک انتهای ویلاشهر، گفت: با توجه به بودجه محدودی که شهرداری دارد باید پروژه ها را اهم و مهم کنیم و بر اساس اولویت کارها را انجام دهیم.

 

وی افزود: در برخی از مکان های شهر فضای سبز وجود ندارد که باید چاره ای در این راستا اندیشیده شود.

 

عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان گفت: 55 پارک برای شهر گرگان پیش بینی شده که اکنون در حال بررسی است و با اولویت بندی در مکان های لازم اجرایی خواهد شد.

 

محمد مرتضوی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اکنون هزینه های اصلی این پارک انجام شده و با سرمایه گذاری های که صورت گرفته با 60 میلیون تومان می توان آن را به بهره برداری رساند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکیکی که در این پارک وجود دارد گسترده و بزرگ است، افزود: حدود سه هزار و 600 واحد از این پارک بهره مند خواهند شد، اگر هرچه زیرساخت ها زودتر شکل گیرد ارزش زمین بیشتر خواهد بود.

 

همچنین در ادامه ناصر گرزین، دیگر عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه نباید جلوی توسعه هیچ محله ای را گرفت، گفت: توجه به محلات باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: در محله هایی همچون کاشانی، اوزینه، گرگان پارس دیگر مناطق با توجه به تراکم جمعیت هیچ پارکی وجود ندارد.

 

گرزین اظهارداشت: روشنایی این پارک جزو ضروریات است و این خود باعث امنیت می شود، پروژه هایی که در دست انجام است باید اولویت بندی شود.

 

وی در خصوص ترمینال شرق، تصریح کرد: با توجه به تصادفاتی که در این مکان رخ می دهد باید هرچه سریعتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

گفتنی است، در این جلسه شاهد حضور مجدد کارگران پروژه های شهرداری در صحن بودیم که رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اعلام کرد این موضوع در بازرسی مطرح شده و جواب را از پیمانکار دریافت کنید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار