رییس اداره تعاون آموزش و پرورش گلستان گفت: 14 مدرسه ییلاقی استان برای اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شده و در حال آماده سازی است.

تجهیز 14 مدرسه ییلاقی گلستان برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش گلستان24؛محمد علی نوروزی روز یکشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: 'فارسیان گالیکش، وامنان آزادشهر، سرخو مینودشت، افراتخته علی آباد، شاهکوه گرگان، شیرآباد خان ببین و یک واحد در بندرگز' از جمله این مدارس است.
به گفته وی؛ در روستای پاقلعه رامیان نیز طرح رفاهی برای فرهنگیان در دست اجرا بوده و در رادکان و درازنو شهرستان کردکوی نیز آماده سازی این نوع مراکز تفریحی در حال پیگیری است.
به گزارش ایرنا همچنین افزون بر 180 مدرسه در قالب یکهزار و 581 کلاس درس و 20 پایگاه راهنمایی برای بهره مندی مسافران نوروزی وبویژه فرهنگیان در دیگر مناطق شهری و روستایی استان گلستان آماده سازی شده است.
استان مرزی و شمالی گلستان در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور و نیز برخی کشورهای همسایه است.
همجواری کوه، دریا، جنگل، دشت و مزارع سرسبز و طلایی، آثار تاریخی فراوان و هوای مطلوب در آغاز بهار، گلستان را به مقصد بسیاری از گردشگران کشور تبدیل کرده و گذر زائران حرم امام رضا (ع) که مسیر تهران- گرگان- مشهد را انتخاب می کنند ، بر رونق گردشگری استان افزوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار