رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۱۶بیمارستان دولتی و ۴۷ پایگاه اورژانس در ۱۳ شهرستان استان گلستان در ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

آمادگی ۱۶ بیمارستان و ۴۷ پایگاه اورژانس در استان گلستان در تعطیلات نوروزی

به گزارش گلستان24؛عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نوروزی اظهار داشت: دانشگاه در حوزه‌های درمانی، خدماتی و بهداشتی در تعطیلات نوروزی به کمک مردم و مسافران می‌آید تا با کمترین مشکل تعطیلات به پایان برسد و برای اجرای آن 16 بیمارستان در سطح استان گلستان مهیا شده است.

وی تاکید کرد: در 13 شهرستان استان گلستان بیمارستان‍ها برای درمان بیماران مهیا شده و در شرق استان بخش ترومای بیمارستان شهید مطهری و در گرگان هم بیمارستان 5 آذر و صیاد شیرازی به مردم خدمات می‌دهند.

فاضل تصریح کرد: بیمارستان های خصوصی استان هم مذاکراتی انجام شده و قرار است با 50 درصد توان خود به مردم و مسافران خدمات‌رسانی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: در حوزه جاده‌ای هم 47 اورژانس جاده و در حوزه پایگاه سلامت هم 5 پایگاه در استان فعال خواهند بود و در کنار آن هم 25 آمبولانس خدمات‌رسانی خواهند کرد.

فاضل خاطرنشان کرد: در حوزه نظارت بهداشتی هم از  15اسفند طرح نظارت بر آب آشامیدنی، موادغذایی و مراکز عرضه موادغذایی در استان گلستان فعال شده و تا 15 فروردین این نظارت‌ها ادامه دارد تا آب و غذای سالم در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره حضور پزشکان متخصص در بیمارستان‌ها هم گفت: در همه رشته‌ها پزشکان متخصص تمام وقت در بیمارستان‌های سطح استان حضور دارند و همه متخصصان در این ایام پوشش کامل درمانی را ارائه خواهند داد.

فاضل خاطرنشان کرد: در بیمارستان‌هایی که پزشک متخصص وجود ندارد امکان انتقال بیمار را فراهم کرده‌ایم تا بیماران به نزدیک‌ترین بیمارستان با امکانات کامل‌تر مراجعه کنند تا زمینه درمان آنها فراهم شود.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار