مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: درآمدهای مالیاتی در استان گلستان امسال صددرصد تحقق پیدا کرده است.

تحقق صددرصدی درآمدهای مالیاتی در استان گلستان

به گزارش گلستان24؛داود طبرسا صبح امروز در بازدید استاندار گلستان از خزانه استان با اشاره به تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی در استان اظهار داشت: امسال درآمدهای گلستان از بخش‌های عمومی و مالیاتی بیش از 460 میلیارد تومان بود که 360 میلیارد تومان سهم بخش مالیاتی بود.

وی تاکید کرد: امسال برای استان گلستان 361 میلیارد تومان سهم مالیاتی در نظر گرفته شده که تاکنون 100 درصد محقق شده و امیدواریم درآمدهای عمومی هم به صورت کامل محقق شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان تصریح کرد: این درآمدها به خزانه‌داری کل کشور واریز شده و ازاین درآمدها برای کارهای عمرانی و اقتصادی استان هزینه می‌شود.

طبرسا افزود:برای سال 97 باید  زیرساخت‌های لازم را در استان فراهم کنیم تا درآمدهای مالیاتی استان بیشتر و زمینه توسعه استان گلستان فراهم شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان خاطر نشان کرد: با توسعه بخش کشاورزی، صنعت، گردشگری می‌توان به افزایش درآمدهای مالیاتی و در کنار آن به توسعه استان گلستان امیدوار بود.

وی افزود: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان گلستان ظرفیت های خوبی ایجاد شده، امیدواریم بتوانیم با نهادینه کردن فرهنگ پرداخت مالیات و سامانه جامع مالیاتی در جذب مالیات و افزایش درآمدهای عمومی استان شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار