فرماندار کلاله:

فرماندار شهرستان کلاله با اشاره به اینکه نوروزگاه شهرستان کلاله در برابر وزش طوفان آسیب جدی ندیده است، گفت: غرفه‌های آسیب‌دیده به سرعت رفع نقص می‌شوند.

نوروزگاه کلاله آسیب جدی ندیده است

 به گزارش گلستان24؛نوروز 97 در شمال ایران اسلامی با وزش طوفان شدیدی شروع شد تا به همگان بگوید بهار خسته از انتظار برای رسیدن با سرعت مضاعفی خود را به شمال ایران همان پهنه سرسبز و دل‌نوازی رسانده است که مامن و جایگاه بهار دلهاست.

طوفان شدیدی که شامگاه چهارشنبه شمال ایران از جمله استان گلستان را درنوردید در ابتدا به مرکز استان یعنی گرگان سرکی کشید و با المان‌های نوروزی پرخاشی کرد که همه آنها را به تعظیم و تخریب واداشت و در نهایت خود را به شرق استان گلستان رساند تا آثار خشم خود را بیش از پیش بر این منطقه بگذارد.

این طوفان شدید که در گنبدکاووس، آزادشهر و کلاله به نوروزگاه و دهکده‌های گردشگری آسیب وارد کرد، موجب نگرانی شدید غرفه‌داران در این مکان‌ها و مردمانی بود که برنامه‌ریزی کرده بودند تا در روزهای تعطیلات از این مکان‌های دیدینی بازدید کنند.

در حالیکه در برخی از شهرستان‌ها مسوولان بدون توجه و واکنش به این موضوع به سر می‌بردند فرماندار کلاله در اقدامی مسوولانه با حضور در دهکده گردشگری و نوورزگاه این شهرستان در روستای «تمرقره قوزی» از نزدیک در جریان میزان تخریب نوروزگاه و برنامه‌ریزی برای جبران نقایص این منطقه قرار گرفت.

 

 

محمد حمیدی که در ساعت 11 شب و تنها دقایقی بعد از ورزش طوفان خود را به این روستا رسانده بود با بازدید از تمامی غرفه‌ها و سازه‌های قرار داده شده در این نوروزگاه نظرات کارشناسان راب ه دقت گوش کرده و سپس جلسه‌ای فوری در همان مکان برای رفع نقص این نوروزگاه تشکیل داد.

فرماندار کلاله در این جلسه با تقدیر از دهیار، اعضای شورای اسلامی روستا و مردمان روستای «تمرقره قوزی» این شهرستان به پاس تلاش برای حفاظت و حراست از نوروزگاه در برابر طوفان، خاطرنشان کرد: جوانان برومند این روستا با همت والا و تلاش بسیار خوب توانستند این بحران را مدیریت کرده و مانع از آسیب جدی طوفان به سازه‌ها و غرفه‌های نوروزگاه شوند.

حمیدی با اشاره به اینکه از صبح روز پنج شبه پیمانکار به صورت مجدد به رفع نقص غرفه‌ها خواهد پرداخت، تاکید کرد: به هیچ وجه نباید خللی در عملکرد و ارائه خدمات این نوروزگاه رخ دهد و با رفع نقص سریع غرفه‌ها باید فعالیت نوروزگاه «تمر قره‌قوزی» از سر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه تمامی خسارت وارده باید به دقت بررسی و احصا شود، ادامه داد: فردا و پس از شروع کار رفع نقص باید این نوروزگاه بهتر از روز نخست در اختیار مردم قرار بگیرد و این حادثه غیرمترقبه نیز به دست فراموشی سپرده شود زیرا این اتفاقات در اجرای طرح‌های بزرگ طبیعی است و البته می‌تواند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار