رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان از آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: بدهی مالی، مهریه، تصادف منجر به جرم، تصادف منجر به فوت، بدهی نفقه و غیره از جمله جرائم این زندانیان بوده است.

آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان گلستان با کمک خیران

به گزارش گلستان24؛احمد جعفری صبح امروز با اشاره به برگزاری جلسه با شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد و مالی به میزبانی شعبه 11 صلحی شورای حل اختلاف گنبدکاووس، اظهار داشت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و خیر گنبدی، 110 زندانی جرایم غیرعمد تا پایان سال گذشته از زندان آزاد شدند.

وی افزود: شاکیان 110 زندانی جرائم غیرعمد راضی شده اند بخشی از طلب خود را ببخشند و بقیه بدهی این زندانیان را حاج محمد شهرکی رئیس شعبه 11 صلحی شورای حل اختلاف (خیر گنبدی)، پرداخت می‌کند.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز زمینه آزادی 300 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و مالی را فراهم کرده است.

وی اظهار کرد: بدهی مالی، مهریه، تصادف منجر به جرم، تصادف منجر به فوت، بدهی نفقه و غیره از جمله جرائم این زندانیان بوده است.

رئیس شوراهای حل اختلاف استان گلستان با بیان اینکه افرادی که با جرائم غیرعمد وارد زندان می‌شوند مجرم نیستند، بلکه بدهکارند و باید ذهنیت جامعه نسبت به آن‌ها تغییر کند، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی ناشی از دربند بودن مددجویان بدهکار به علت عدم پرداخت دیه بر کسی پوشیده نیست و باید با همتی مضاعف برای آزادی این افراد گام برداریم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار