رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: برنامه ویژه گشت سیار همیاران پلیس و کاروان پرهیز از خطر و آرامش در سفرهای نوروزی سال ۹۷ برای موتورسواران و مسافران نوروزی در ۵ نقطه از شهر گرگان اجرا می‌شود.

اجرای طرح گشت سیار همیاران پلیس و کاروان پرهیز از خطر و آرامش در سفرهای نوروزی در گرگان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ ایوب شرافتی صبح امروز در حاشیه اجرای طرح گشت سیار همیاران پلیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت:برنامه ویژه گشت سیار همیاران پلیس و کاروان پرهیز از خطر وآرامش در سفرهای نوروزی سال 97 برای موتورسواران و مسافران نوروزی در 5 نقطه از شهر گرگان، هروز دریک نقطه ازشهر گرگان اجرا می‌شود.

وی افزود: این برنامه توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان با همکاری شرکت بیمه ایران، بانک قوامین شعبه استان گلستان، شرکت بیمه دانا و شرکت بیمه آسیا، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی وسازمان حمل ونقل بار و مسافر وسازمان آتش نشانی شهرداری گرگان، کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان گرگان، اداره آموزش وپرورش استان گلستان برگزار می‌شود.

 

رئیس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: در این برنامه با پیش‌بینی یک دستگاه اتوبوس و به کمک همیاران پلیس، پلیس یاران نوجوان، ابتدا یک کارگاه آموزشی برای موتورسواران به صورت گروه‌های 3 و 5 نفره، به موتورسواران آموزش‌های لازم داده شد و سپس کارگاه روانشناسی و اهداء کلاه ایمنی و یک عدد پکیج آموزشی برگزار شد.

رئیس پلیس راهوراستان گلستان همچنین از اجرای برنامه آموزشی ویژه موتورسواران و ایست تبریک برای مسافران نوروزی خبر داد و افزود: این برنامه در روزهای دوم و سوم عید دربلوار جرجان شهر گرگان برگزار شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار