معاون آموزش و پرورش استان گلستان از اسکان بیش از ۶۷ هزار و ۶۲۴ نفر روز در مدارس و مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان گلستان خبر داد.

 اسکان بیش از ۶۷ هزار نفر روز در مدارس استان گلستان

به گزارش گلستان24؛قربان عرب‌احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان اظهار داشت: تا 5 فروردین 97 بیش از 67 هزار و 624 نفر روز در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان گلستان اسکان یافتند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: از ابتدای آغاز به کار اسکان نوروزی تا پایان روز پنجم فروردین 8 هزار و 945 خانوار در مدارس، خانه‌های معلم و مدارس ییلاقی استان گلستان اسکان یافتند.

وی گفت: برای اسکان نوروزی 1397، تعداد 181 مدرسه در قالب 551 کلاس ویژه و الف که مجهز به امکانات رفاهی شده در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان اظهار داشت: همه تلاش همکاران ما در حوزه ستادی و شهرستان‌ها، جلب رضایت حداکثری میهمانان نوروزی است.

عرب‌احمدی اظهار داشت: برای اسکان نوروزی 1397‌، تعداد 181 مدرسه در قالب 551 کلاس ویژه و الف که مجهز به امکانات رفاهی شده در اختیار فرهنگیان سراسر کشور قرار گرفته است.

وی افزود: بیشترین آمار پذیرش مسافران فرهنگی  مربوط به شهرستان‌های گرگان‌، علی آباد و گالیکش بوده است.

عرب‌احمدی با قدردانی از زحمات همه عوامل در طرح اسکان نوروزی، از نظارت مستمر بر مدارس و مراکز مجری طرح اسکان خبر داد و گفت: برای ارائه بهترین خدمات به میمهانان، همکاران ما در این بازدیدها، از نزدیک با مسافران صحبت کرده و در صورت وجود مشکل بلافاصله نسبت به برطرف کردن آن اقدام خواهند کرد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار