زائر اهل تسنن گنبدی ؛

زائر اهل تسنن گنبدی رعایت حجاب را ادامه دادن راه شهدا بیان کرد.

راه شهدا را گم نکنیم/ حجاب ادامه راه شهدا

به گزارش گلستان24؛خواهر اهل تسننی که از شهرستان گنبد برای اولین بار به اردوهای راهیان نور جنوب اعزام شده بود در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت:گفتند راه دور است اما من این دوری را احساس نکردم و بسیار خوشحال هستم که در این سرزمین ها پا گذاشته ام.

وی درادامه افزود :جوانان ما با خون خودشان از کشور دفاع کردند و نگذاشتند خاک کشور ما به دست بیگانگان بیفتد ما نیز باید با تاسی از آنها راهشان را ادامه بدهیم.

این خواهر اهل تسنن همچنین اذعان کرد : دشمن وقتی میبیند که نمی تواند در مقابل ایران که امروز به لطف رشادتهای جوانان و توکل به خدا درعرصه های نظامی پیشرفت کرده بایستد راهبرد جنگ نرم را در پیش گرفته تا باورهای ما را به ایثار و شهادت از بین ببرد.

زائر گلستانی همچنین اذعان کرد : نباید راه شهدا را گم نکنیم  شهدا از جانشان گذشتند تا ما در آسایش باشیم ما هم وظیفه داریمبا رعایت حجاب راه آنها را ادامه بدهیم.

این خواهر ترکمن در پایان گفت : وقتی در این مناطق (یادمانهای دفاع مقدس) پامیگذاریم باید با وضو باشیم زیرا اینجا محل ریختن خون پاک شهداست و به همشهری هایم توصیه میکنم حتی یکبار شده بیان  به این مناطق زیرا اینجا به آدم آرامش میده.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار