فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر:

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر با اشاره به اجرای ۳۰ برنامه شاخص در هفته بسیج در این شهرستان گفت: با فرا رسیدن هفته بسیج ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان آزادشهر به مناطق عملیاتی در قالب اردوی راهیان نور اعزام شدند.

دانش‌آموزان شهرستان آزادشهر به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

به گزارش گلستان 24 ؛ محمود علیخانی شامگاه دوشنبه در همایش تخصصی وقف و بسیج در مسجد جامع شهرستان آزادشهر اظهار داشت: بیش از 200 برنامه به دبیرخانه ستاد هفته بسیج ارسال شده و 30 برنامه شاخص براساس روز شمار هفته بسیج در فضای مجازی و حقیقی در این هفته برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر افزود: یادواره شهدای وحدت به یاد سردار شهید شوشتری و با هدف همدلی و وحدت سه‌شنبه در محله اسلام آباد روستای ازدارتپه شهرستان آزادشهر با سخنرانی سرهنگ ملک فرمانده تیپ یکم سپاه نینوا استان برگزار و در این مراسم مسجد اهل سنت این محله تجهیز و مفروش می‌شود.

علیخانی تصریح کرد: محور برنامه‌های ما در زمینه تبیین بر 4 محور, آمادگی و دفاع همه جانبه, جهاد فرهنگی, تولید علم و نهضت خدمات‌رسانی است و توجه به مسجدمحوری در همه برنامه‌ها با محوریت مسجد تدوین شده است.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر تاکید کرد: نمایش اقتدار و دفاع و آمادگی همه جانبه, ترویج گفتمان انقلاب‌گری و مردمی کردن مراسمات, به دور از اجرای کلاسیک و کلیشه‌ای در برنامه‌های هفته بسیج گنجانیده شده و 6 یادواره شهدا جهت تکریم و تجلیل از خانواده شهدا در این هفته در جای جای شهرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای گروه‌های جهادی به مناطق محروم و کم برخوردار جهت محرومیت‌زدایی, غبارروبی گلزار شهدا, ویزیت رایگان, مسابقات ورزشی, همایش شکوه مقاومت در 5 آذر از جمله برنامه‌های هفته بسیج شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر گفت: افتخار ما پاسداران این است که همه با تفکر بسیجی و انقلابی در جهت دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ادای دین می‌کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

  • یازهرا
    0

    خواهشا اتوبوس های سالم

آخرین اخبار