دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان از ثبت تردد بیش از ۶۳۷ هزار خودرو از ۵۱ محور استان در ششم فروردین ماه ۱۳۹۷ خبر داد.

تردد بیش از ۶۳۷ هزار خودرو در محورهای استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تردد مسافران نوروزی در استان اظهار داشت: از این آمار  39 هزار و 132 خودرو ورودی به استان از 4 محور بیشترین آمار ثبتی را به خود اختصاص داده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افزود: همچنین در ششمین روز  9 هزار و 135 تردد با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انجام شده است.

کریمی با اشاره به مسافر جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل ریلی و هوایی تصریح کرد: 321 مسافر جابه‌جا شده با ناوگان حمل و نقل هوایی و 689 مسافر جابه‌جا شده با حمل و نقل ریلی از آمار ثبت شده در این روز است.

وی ادامه داد: 312 مسافر از مرز اینچه‌برون جابجا شده و یک‌هزار و 9 مورد پیش فروش بلیط نیز انجام شده و بیشترین تردد انجام شده نیز 60 هزار و 802 بوده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان گفت: در ششمین روز از نوروز 97 با بازدید 154 تیم ویژه نظارتی از تاسیسات گردشگری استان، شاهد رشد 33 درصدی بوده ایم.

کریمی گفت: در ششمین روز از نوروز 97 به منظور ارائه خدمات مناسب و رفاه حال مسافران و گردشگران 154 بازدید ویژه تیم نظارتی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده که این آمار نسبت به سال گذشته همین روز با رشد 33 درصدی همراه بوده است.

وی افزود: سال گذشته در ششمین روز از فروردین 96  بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری استان 116 مورد بوده است که امسال تعداد بازدید های نظارتی به 154 مورد افزایش یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد:از این تعداد بازدید نظارتی  30 بازدید از مراکز اقامتی انجام شده است.

کریمی افزود: تعداد بازدیدهای نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی 39 مورد، از دفاتر خدمات مسافرتی 23 مورد و از مراکز اقامتی موقت نیز 62 مورد بود.

وی  تصریح کرد: در مجموع هیچ گونه تشویق، تذکر، اخطار کتبی و تعطیل و تعلیقی در این روز ثبت نشده است.

کریمی گفت: این بازدیدها به منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدمات دهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستوران ها ، مراکز پذیرایی، بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، مراکز اقامتی اعم از میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن های ورزشی و غیره انجام شده است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار