رئیس پلیس راه استان گلستان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در سطح جاده های استان گلستان خبر داد.

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان

به گزارش گلستان24؛سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان درباره اجرای طرح محدودیت ترافیکی در محورهای استان اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا به مناسبت روز طبیعت و بازگشت مسافران از سفرهای نوروزی در محورهای استان گلستان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: عبور تریلر و کامیون در همه محورهای استان گلستان از ساعت 7 صبح امروز تا ساعت 24 روز سیزدهم ممنوع است.

وی افزود: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی است.

سرهنگ عبدی افزود: در محور توسکستان در روز سیزدهم فروردین از ساعت 16.30 تا 22 تردد هر نوع وسیله نقلیه از مسیر شمال به جنوب ممنوع بوده و تردد از جنوب به شمال یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه استان گلستان تاکید کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس 320 نفر نیرو در قالب 88 تیم و 12 پایگاه پلیس‎راه برای خدمات‎رسانی به مسافران به‎کارگیری شدند.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند تا 17 فروردین ماه در استان اجرا می‎شود، گفت: توصیه ما به مردم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است چرا که با رعایت این موارد شاهد سفر ایمن خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار