نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد :

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت : من این نوید را به مردم میدهم که ان شالله بعد از تعطیلات عید منطقه آزاد اینچه برون در مجلس طرح شود و با امیدوارم با رای مناسب تصویب شود و باعث اشتغال جوانانمان در این منطقه شود.

ارائه طرح منطقه آزاد اینچه برون گلستان در مجلس شورای اسلامی

به گزارش گلستان24؛به نقل از راه اسپی دژ، تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : جشنواره های فرهنگ و اقتصاد در روستا از اهمیت بالایی برخوردار است. این جشنواره ها باعث زنده نگه داشتن سنت ها، فرهنگ و آداب مردمان و قومیت ها خواهد شد که باعث افزایش غرور ملی و زمینه ساز برداشتن گام های بلند خواهد شد.

وی افزود : من این نوید را به مردم میدهم که ان شالله بعد از تعطیلات عید منطقه آزاد اینچه برون در مجلس طرح شود و با امیدوارم با رای مناسب تصویب شود و باعث اشتغال جوانانمان در این منطقه شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : همچنین ما در حال پیگیری طرح پتروشیمی گلستان هستیم و امیدواریم که این چند پروژه به ثمر برسد. همچنین راه آهن گرگان مشهد اگر راه اندازی شود بخشی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد.

وی همچنین در پایان از خاطرات خوب و بد سال 96 گفت و افزود :از خاطرات خوبم در زمینه مجلس، تصویب برنامه و بودجه سال 1397 بود که بسیار جنبه های خوبی برای توسعه اشتغال و اقتصاد کشور مخصوصا برای استان گلستان تصویب شد و این خاطره خوبی است.خاطرات بد مثل غرق شدن کشتی سانچی و همچنین سقوط هواپیمای یاسوج به تهران و زلزله غرب کشور بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار