مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای گلستان از ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده های گلستان خبر داد و گفت: اوج تردد ها بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ رخ داده است.

ثبت بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده های گلستان

به گزارش گلستان 24؛مهدی میقانی در گفتگو با ذاکرنیوز در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده های گلستان اظهار کرد: در کل شبکه راه های استان گلستان از ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز ۱۴ فروردین بیش از ۱۰ میلیون و  ۶۱۰ هزار تردد در استان ثبت شده است.

وی ساعت اوج تردد در جاده های گلستان را در روز ۱۴ فروردین را ساعت ۱۲ الی ۱۳ اعلام کرد و گفت: به طور متوسط در سایر روزها اوج تردد در ساعات ۱۸ الی ۱۹ بود.

میقانی اظهار کرد: تعداد افرادی که طی این ایام با حمل و نقل جاده ای در گلستان جابه جا شده اند ۱۴۱هزار و ۵۷۴ نفر بوده اند.

وی در رابطه با تعداد مسافران جابه جا شده در مرز اینچه برون گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون دو هزار و ۴۹۶ نفر وارد کشور شدندو دو هزار و ۴۴۱ نفر هم از کشور خارج شده اند.

ورود بیش از ۶۷۵هزار خودرو به گلستان

میقانی با بیان اینکه از چهار گذرگاه ورودی به گلستان (نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) ۶۷۵ هزار  و ۷۶۱ خودرو به استان وارد شده است، افزود:  پرترددترین محور استان گلستان در این ایام محور گرگان به علی آباد با یک میلیون و ۱۲ هزار تردد بوده است.

وی تصرح کرد: همچنین در این ایام ۱۰ هزار و ۹۳ نفر از طریق خطوط ریلی و پنج هزار و ۳۰۸ نفر هم از طریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده اند.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار