رئیس مرکز مدیریت راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان؛

رئیس مرکز مدیریت راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: 9 میلیون و 79 هزار تردد در جاده های گلستان در طول ایام نوروز به ثبت رسیده است.

تردد بیش از 9 میلیون و 79 هزار خودرو در گلستان

به گزارش گلستان 24؛به نقل از کاسب امین؛ "سید محسن میرصالحی" رئیس مرکز مدیریت راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده های گلستان به خبرنگار ما گفت: در کل شبکه راه های استان گلستان از ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز 11 فروردین بیش از9 میلیون و 79هزار تردد در استان ثبت شده است.

وی ساعت اوج تردد در جاده های گلستان را بین ساعت 18 الی 19 عنوان کرد و افزود: پرترددترین محور استان گلستان در این ایام محور گرگان به علی آباد با 868 هزار تردد بوده است.

"میرصالحی" اظهار کرد: تعداد افرادی که طی این ایام با حمل و نقل جاده ای در گلستان جابه جا شده اند 113هزار و 723 نفر بوده اند، همچنین در این ایام هشت هزار و 98 نفر از طریق خطوط ریلی و سه هزار و 858 نفر هم از طریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده اند.

رئیس مرکز مدیریت راه ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در رابطه با تعداد مسافران جابه جا شده در مرز اینچه برون گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون دو هزار و 409 نفر وارد کشور شدند و دو هزار و 66 نفر هم از کشور خارج شده اند.

میرصالحی با بیان اینکه از چهار گذرگاه ورودی به گلستان (نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) 554 هزار  و 526 خودرو به استان وارد شده است، خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود 20 هزار و 519 بلیط پیش فروش شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار