امام جمعه گرگان:

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان ازمردم خواست که در راستای توسعه کشور به کالای ایرانی اعتماد کنند و گفت: حمایت از تولیدات داخلی نقش محوری در رفع بیکاری جوانان و اشتغال پایدار دارد.

حمایت از تولیدات داخلی محور اشتغال پایدار است

به گزارش گلستان24؛ آیت الله سیدکاظم نورمفیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: سه پایه دولت، تولیدکنندگان و مردم در تحقق نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی نقش اساسی دارند.
امام جمعه گرگان اضافه کرد: دولت به معنای عام و شامل بخش اجرایی، مجلس و قوه قضائیه بوده که باید نسبت به تحقق و عملیاتی شدن این شعار اهتمام داشته باشد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: پایه دیگر در تحقق این نامگذاری تولیدکنندگان بوده که باید کالای با کیفیت و قابل عرضه در بازارهای جهانی تولید کنند.
آیت الله نورمفیدی با یادآوری نقش مردم در توسعه اشتغال پایدار با استفاده از تولیدات داخلی، ادامه داد: از سوی دیگر مسئولان و متولیان امر با برنامه ریزی، راهکارهای تشویقی برای تولیدکنندگان داخلی ارائه و به رفع موانع تولید و حل مشکلات آنان کمک کنند.
امام جمعه گرگان یادآور شد: با اجرایی شدن برنامه ریزی ها در خصوص تحقق نامگذاری امسال ثمره آن در پنج سال آینده در رونق اقتصادی جامعه و رفع بیکاری مشاهده خواهد شد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار سال 97 را 'حمایت از کالای ایرانی' اعلام کرد و به دنبال آن دولت در بخشنامه ای، دستگاههای دولتی را از خرید کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارد، منع کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار