سخنان محیط زیستی معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در گرگان:

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: انباشت زباله در جنگل ها امکان توسعه گردشگری را با مشکل مواجه کرده است.

انباشت زباله در جنگل ها مانع توسعه صنعت گردشگری است

به گزارش گلستان24؛معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، ظهر امروز (14 بهمن) در دیدار با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به انباشت زباله‎ در طبیعت به ویژه در مناطق جنگلی گفت: متأسفانه مردم به‎ خوبی قدردان این نعمات نیستند و در طبیعت به ویژه جنگل ها زباله انباشته شده است.

 

وی افزود: این اتفاق فرصت و امکان توسعه صنعت گردشگری را با مشکل مواجه کرده است.

 

ابتکار درباره ایجاد جاده جدید در حاشیه پارک ملی گلستان، بیان کرد: برنامه دولت احداث این جاده است و مطالعات لازم نیز انجام شده است.

 

وی ادامه داد: جاده جدید در حاشیه پارک ملی از  70 روستای شمالی این منطقه می‎ گذرد و در آینده‎ ای نزدیک و با جذب سرمایه‎ گذاران این مناطق رونق خوبی پیدا خواهند کرد.

 

ابتکار با بیان اینکه براساس برنامه دولت جاده ترانزیتی فعلی در پارک ملی گلستان به جاده ‎ای برای حضور و تردد گردشگران تبدیل می‎ شود، خاطرنشان کرد: احداث این جاده بهترین فرصت برای توسعه هر چه بیشتر گردشگری در استان گلستان و کمک به رونق درآمدهای پایدار این استان است.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: دختران تحصیلکرده دو برابر پسران بیکار هستند و باید فکری برای بهره مندی آنان از فرصت های شغلی کرد.

 

معاون زنان و خانواده رئیس جمهور ادامه داد: بانوان نقش به‎ سزایی در جریان انقلاب داشتند و با برگزاری دوره‌ های توانمندسازی و آموزشی درصدد آن هستیم از ظرفیت بانوان به ‎ویژه دختران روستایی استفاده بیشتری کنیم.

 

وی تصریح کرد: دشمنان با القای ناامیدی در جوانان درصدد روی‌ گردانی آنها از انقلاب اسلامی هستند و در مقابل دولت نیز می تواند با ایجاد فرصت های شغلی بیشتر توطئه های دشمنان را خنثی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار