شهردار گنبدکاووس خبر داد

شهردار گنبدکاووس با اشاره به پیگیری‌های شورای شهر برای افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، گفت: در سال 1396 موفق شدیم سرانه فضای سبز گنبدکاووس را از 8/2متر مربع به 9/4 مترمربع افزایش دهیم.

طرح «پارکبان الکترونیک» گنبدکاووس صرفا برای درآمدزایی شهرداری نبوده است

به گزارش گلستان24؛منصور طعنه گنبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس، با اشاره به فعالیت‌های این نهاد خدمت‌رسان به مردم در سال گذشته، اظهار کرد: با وجود همه تنگناهای مالی و مشکلاتی که در تخصیص بودجه و یا همان وصول مطالبات شهرداری داشتیم خداوند متعال را شاکریم که توانستیم به وظایف و تعهدات خود به مردم به نحو شایسته‌ای عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته موفق شدیم نام شهر گنبدکاووس را در جمع 6 شهرداری برتر در حوزه بازآفرینی حاشیه شهرها قرار دهیم، افزود: به همین منظور «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی نیز لوح تقدیری را به پاس تلاش‌های شهرداری گنبدکاووس به ما اعطا کرده است.

شهردار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در سال جاری در نظر داریم با همکاری «شرکت مادر تخصصی عمران کشور» اقدامات زیربنایی خوبی را در سطح شهر اجرایی کنیم، خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم صورت گرفته بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از سوی این شرکت در گنبدکاووس برای اجرای پروژه‌های مدنظر سرمایه‌گذاری و هزینه خواهد شد.

طعنه گنبدی پروژه‌های مورد تفاهم میان شهرداری گنبدکاووس و «شرکت مادر تخصصی عمران» را در حال حاضر پنج پروژه دانست و گفت: ساخت ایستگاه آتش نشانی در شمال شهر، راه‌اندازی خانه محله در سیدآباد، راه‌اندازی خانه محله در مدرسی، تکمیل جاده سلامت و بهسازی سواحل گرگان‌رود این پنج پروژه مدنظر خواهند بود.

وی از توسعه سرانه فضای سبز در شهر گنبدکاووس در سال گذشته خبر داد و گفت: با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش و همت همکارانم در شهرداری توانستیم سرانه فضای سبز در گنبدکاووس را از 8/2 متر مربع در ابتدای سال 95 به 9/4 مترمربع در پایان سال 96 برسانیم.

شهردار گنبدکاووس توزیع 195 مخزن زباله در محلات این شهر را یکی دیگر از اقدامات خوب شهرداری در سال گذشته عنوان کرد و ادامه داد: این اقدام ضمن تسهیل در جمع‌آوری زباله موجب شده است نمای ظاهری زیباتری نیز به محلات شهر داده شود.

طعنه گنبدی با انتقاد از طرح مباحثی مبنی بر تلاش شهرداری برای صرفا کسب درآمد از اجرای طرح پارکبان الکترونیک در سطح شهر، تصریح کرد: اجرای طرح پارکبان الکترونیک در سطح شهر به هیچ عنوان با هدف درآمدزایی صورت نگرفته و فقط برای تسهیل در عبور و مرور خودروها در خبابان‌ها و کاهش ترافیک شهر اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه صادقانه می‌پذیریم که در اجرای طرح پارکبان الکترونیک مشکلاتی هم وجود دارد، اضافه کرد: در تلاش هستیم با مشاوره از کارشناسان و بهبود عملکرد در این حوزه مشکلات موجود را کاهش داده و به سمت رفع نهایی آنها حرکت کنیم که نیازمند مقداری زمان و صبوری از سوی مردم و رسانه‌ها هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار