در جمع مدیران رامیان عنوان شد

نماینده مردم شهرستان‌های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار برخی مسئولان، گفت: مردم و اغلب روستانشینان نسبت به راهنمایی اشتباه برخی مسوولان و کارشناسان گلایه دارند.

انتقاد نماینده رامیان از راهنمایی اشتباهی برخی مسوولان به مردم

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی فرمانداری رامیان، علیرضا ابراهیمی امروز در جمع مدیران شهرستان رامیان اظهار کرد: این موضوع به یکی از دغدغه اصلی مردم تبدیل شده و باید سامان یابد.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه ها با رفتارهای نامناسب باعث ایجاد نارضایتی و سرخوردگی مردم می شوند که اگر این رویه تصحیح نشود، برخورد لازم انجام می شود.

ابراهیمی با تاکید بر حمایت از تولید ملی افزود: باید نگاه کشور به ظرفیت و توانایی‌های داخلی باشد و حتی کوشش کنیم ظرفیت‌های داخلی بیشتری ایجاد کنیم و با نگاه به درون، با موفقیت از مشکلات گذر کنیم.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت و توسعه ملی در محورهای مختلف مخصوصا اقتصادی باید مدنظر مسوولان قرار گیرد.

فرماندار رامیان نیز در این جلسه گفت: ایجاد اشتغال هدف اصلی برنامه‌های امسال رامیان است.

محمود سالاری با بیان در دست تدوین بودن برنامه اجرایی سال 97 این شهرستان، اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان با رعایت انجام وظایف جاری دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: در سال جاری ایجاد اشتغال برای 2 هزار نفر در شهرستان هدفگذاری شده و این موضوع وظیفه سنگینی را بر دوش مسوولان می‌گذارد.

فرماندار رامیان بدون اشاره به نرخ بیکاری در رامیان خاطرنشان کرد: نرخ بیکاری این شهرستان، بالاترین رقم در استان را از آن خود کرده است ولی می‌شود با مدیریت درست منابع موجود، این وضعیت را بهبود بخشید.

سالاری گفت: برنامه اجرایی شهرستان رامیان به زودی پس از تدوین به ادارات ارسال می‌شود و مسئولان موظف هستند در خصوص نتیجه‌گیری و اجرای دقیق این برنامه تمام تلاش خود را به کار ببندند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار