نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر:

نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کارشناسان و مدیران، مردم را به درستی راهنمایی کنند چون وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می شود.

وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می‎شود/ کارشناسان و مدیران مردم را به درستی راهنمایی کنند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ علیرضا ابراهیمی نماینده مردم شهرستان های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی در اولین شورای اداری شهرستان رامیان گفت: ساخت کشور با نگاه به ظرفیتهای درونی شکل میگیرد و اگر این نگاه به درون نباشد کشور دچار چالشی جدی می شود.

وی باببیان اینکه وقت بیشتر مردم صرف بروکراسی اداری می شود، اظهار کرد: بعضی کارشناسان و مدیران حوزه انتخابیه من باعث ایجاد نارضایتی و شکایتهایی شده اند و مردم را به درستی راهنمایی نمی کنند و این یک آسیب است و در صورتی که این روند ادامه یابد اسامی آنها را اعلام خواهم کرد.ابراهمی افزود: مدیران باید تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد صحیح با مردم را بدانند و تنها مشکل مردم پولی نیست بلکه با یک مدیریت مردم مابانه  می شود مشکلات را حل کرد.

وی بیان کرد: اعتماد به مردم را باید افزایش دهیم و این اعتماد را قدر هیم و برای حضور بهتر مردم کار و خدمت بیشتر انجام دهیم.

نماینده رامیان و آزادشهر عنوان کرد: جلسات شورای اداری شهرستان در همه شهرها برگزار شود تا مردم با مدیران ارتباط برقرار کنند.وی تصریح کرد: ترامپ به هیچ چیزی پایبند نیست و درصدد نابودی برجام است و حفظ وحدت و انسجام ملی کشور وظیفه همگانی است.وی خاطرنشان کرد: سعی کنیم در مسیر خدمت به مردم و در راستای اهداف نظام حرکت کنیم تا مردم حس خدمت را لمس کنند.

shoaarr2

shoaarr3

shoaarr4

shoaarr5

shoaarr6

shoaarr7

shoaarr8

انتهای پیام/

منبع : گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار