معاون فرهنگی مدرسه علمیه عالی الزهرا س گرگان خبر داد:

«خانم زهرا علاءالدین» بیان داشت: «دوره آموزشی احکام بانکداری» ویژه طلاب و مبلغین مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان در این مدرسه برگزار شد.

برگزاری سلسله جلسات آموزشی «احکام بانکداری»

به گزارش گلستان24؛به نقل از پایگاه خبری_اطلاع رسانی حوزه های علمیه خواهران، «خانم زهرا علاءالدین» بیان داشت: در راستای مستعد نمودن طلاب و مبلغین جهت پاسخگویی به سوالات روز جامعه، معاونت فرهنگی تبلیغی این مدرسه مبادرت به برگزاری سلسله جلسات احکام تخصصی با رویکرد «احکام بانکداری» نمود.

وی ابراز کرد: این جلسات آموزشی که با هدف آشنایی کاربردی با قانون عملیات بانکداری، آشنایی با شیوه اجرایی معاملات اسلامی در بانکداری، آشنایی با چالش‌های شرعی و اجرایی عملیات بانکداری و توانمندسازی طلاب جهت پاسخگویی به سؤالات مبتلا به در زمینه بانکداری برگزار شد، با استقبال خوب طلاب و مبلغین همراه بوده است.

معاون فرهنگی این مدرسه علمیه عالی ادامه داد: برای آموزش این دوره ها، از محضر اساتید مجرب درس خارج فقه استفاده شده است که پس از اتمام جلسات، مطالب به صورت مکتوب  در اختیار طلاب قرار خواهد گرفت.

علاءالدین اذعان داشت: تاکنون دوره های آموزشی متعددی با موضوعاتِ احکام «تلقیح مصنوعی»، «کاشت ناخن»، «تاتوی ابرو»، «رحم اجاره ای» برای طلاب و مبلغین این مدرسه برگزار شده است.

وی همچنین بر برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی، و سایر فعالیت های فرهنگی این معاونت تاکید نمود.  

استاد حوزه به مزایای شرکت در دوره آموزشی کوتاه مدت احکام شرعی اشاره کرد و افزود: مستعد شدن طلاب جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و مسائل فقهی، اعزام آنان به محافل و مجالس و نهادهای متعدد جهت پاسخگویی، حضور این گونه طلاب در مصلی نماز جمعه و نیز استفاده از آنان جهت آموزش به طلاب سطوح پایین تر از مزایای شرکت در این دوره های آموزشی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار