فرمانده انتظامی گلستان خبر داد

فرمانده انتظامی گلستان از کشف 231 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گرگان خبر داد.

کشف مواد مخدر در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی‌اکبر جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ماموران موفق شدند محل نگهداری و توزیع مواد مخدر در گرگان را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و با هماهنگی مرجع قضایی، بازرسی از منزل مورد نظر در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد: در این عملیات ماموران موفق شدند در بازرسی از این منزل مسکونی، 231 کلیوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

جاویدان با بیان اینکه 211 کیلوگرم از مواد کشف شده از نوع حشیش و 20 کیلوگرم از نوع تریاک بوده است، گفت: در این عملیات پلیسی یک نفر دستگیر شد.

وی تاکید کرد: اقدامات انتظامی گلستان برای برخورد با سوداگران مرگ به صورت 24 ساعته ادامه دارد و خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون کشفیات قابل توجهی در حوزه مواد مخدر انجام شده است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و فعالیت‌های بی‌وقفه ماموران در حوزه انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورتی است که قاطعانه و بدون وقفه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در تعامل با دستگاه قضایی برخورد قاطعانه و قانونی می‌شود.

جاویدان بیان کرد: تقاضای ما از شهروندان این است، در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت مجرمانه این سودجویان و افرادی که اقدام به توزیع و یا تهیه مواد مخدر و حتی اقدام به نگهداری مواد مخدر می‌کنند، بلافاصله موضوع را به پلیس 110 گزارش کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان نسبت به هرگونه تردد مشکوک در منازل و یا اماکن عمومی، رفتار مشکوک، مجرمانه و متخلفانه احساس مسوولیت داشته باشند و موضوع را حتما به پلیس گزارش کنند که خوشبختانه طی سال‌های گذشته گزارشات مردمی باعث کشف و دستگیری اعضای باندهای مختلف در حوزه مواد مخدر شده که از مردم عزیز و هوشیار استان گلستان سپاسگذارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار