رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان:

رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا نیازمندی‌های خود را به این مجع اعلام کنند.

خیرین گلستان به حوزه سلامت کمک کنند

به گزارش گلستان24؛ حجت‌الاسلام قاسم لیوانی صبح امروز در فعالان عرصه سلامت استان گلستان اظهار کرد: همه ما به مسئله تندرستی و سلامت واقف هستیم وقتی نعمتی در اختیار انسان باشد ممکن است خیلی به آن نشود اما وقتی که آن نعمت از دست برود آن موقع افسوس آن را می‌خوریم.

وی با بیان اینکه سلامتی جزو نعمت‌های بزرگ الهی است که باید قدر آن را بیشتر بدانیم با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، تصریح کرد: باید قدر جوانی را قبل از پیری و قدر سلامتی را قبل از بیماری بدانیم.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان افزود: خیرین ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند در طول این چند سال خیرین کمک‌های شایانی در امر سلامت داشتند.

لیوانی بیان کرد: خیرین در اهدای زمین، ساخت فضاهای مورد نیاز دانشگاه و تجهیزات پزشکی کمک فراوانی کردند که باید از آنها قدردانی کرد.

وی گفت: اگرچه انجمن‌های مردم نهاد در استان گلستان داریم که در امور کمک رسانی به بیماران، پرداخت هزینه‌های درمان کمک می‌کنند اما مهمترین اقدام خیرین در اهدای زمین و ساخت فضاهای مورد نیاز است.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان خواست تا نیازمندی‌های خود را به این مجع اعلام کنند.

لیوانی ابراز کرد: مسوولان کاری نکنند که خیرین برنجند و آزرده خاطر شوند و ما را در کمک‌ها عام‌المنفعه یاری نکنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار