رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: با اجرای طرح سلامت نوروزی در استان گلستان بیش از 20 تن مواد غذایی فاسد از سطح عرضه معدوم و در این زمینه 34 واحد متخلف پلمپ و تعطیل شدند.

پلمپ 34 واحد متخلف مواد غذایی در گلستان

عبدالرضا فاضل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح سلامت نوروزی تاکنون تعداد 53 هزار و 280 مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه اکثر بیماران مراجعه کننده به صورت سرپایی مداوا شدند، تصریح کرد: 47 هزار و 916 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۵ هزار و 364 نفر بستری و پس از درمان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به 20 هزار مورد بازرسی از مراکز، اماکن و سامانه‌های آبرسانی در سطح استان ابراز کرد: در این راستا 362 مرکز متخلف بهداشتی به مراکز قضایی معرفی شدند.

فاضل همچنین از توقیف یک مورد مطب دندانسازی غیربهداشتی و غیرمجاز در شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد و گفت: این مطب غیرقانونی توسط واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت شهرستان شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به کشف و معدوم شدن 2 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز بهداشتی در طرح سلامت نوروزی علی‌آبادکتول اظهار کرد: این میزان مواد غذایی فاسد با نظارت و بازرسی بهداشت محیط شهرستان علی آباد کتول از سطح عرضه کشف و از چرخه مصرف خارج شد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار