رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه هر یک از افراد جامعه باید به منفعت انقلاب اسلامی بیندیشد، گفت: برخی میز و مسوولیت گرفتند و مدیریت بر محور تکلیف را رها کردند.

امثال مسعود رجوی‌های خفته، اگر ما را در تفرقه ببینند آشکار می‌شوند

به گزارش گلستان24؛حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه افرادی به دنبال منفعت خودشان هستند ولو این منفعت شخصی به ضرر انقلاب اسلامی تمام شود؛ نگرش مسوولان به سمت تکلیف‌محوری فضیلت گمشده‌ای است که باید احیا شود.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس در سایه عمل به تکلیف به فتح الفتوح رسیدیم، تصریح کرد: باید این روحیه انقلابی و بسیجی در جامعه خصوصا بین مسوولان ترویج و تقویت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: بخش‌هایی از جامعه ما امروز دنیازده شده و به دنبال مادیات رفته است حتی برخی از کسانی که معنویت را باید در جامعه ترویج کنند متاسفانه دنیازده شده‌اند و این از آسیب و آفاتی است که دستگاه‌های ذیربط باید چاره‌ای برای آن بیاندیشند.

احمدی بر لزوم وحدت جامعه نخبگان تاکید کرد و گفت: جامعه نخبگان سیاسی و انقلابی وحدت مناسبی ندارند در دهه شصت، این جامعه نخبگان وحدت داشت و آنها اگرچه باهم اختلاف نظر داشتند اما از هم تنفر نداشتند اما امروز اختلافات در بخش‌هایی تبدیل به تنفر شده و از دیدگاه و منش یک انقلابی، اختلاف نظر آری ولی تنفر هرگز، و این یکی از رموز موفقیت بوده است.

وی تاکید کرد: امثال مسعود رجوی‌های خفته کم نیستند و اگر ما را در تفرق ببینند آشکار خواهند شد چرا باید کسانی که محکوم امنیتی هستند و در فتنه 88 محکوم شدند و صریحا اعلام می‌کنند که ولایت را قبول ندارند از سوی برخی از مسوولان مورد استقبال قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز یکی از رسالت‌های مهم رسانه این است که به سمت وحدت جامعه نخبگان انقلالی حرکت کنند.

احمدی از بسیج رسانه خواست تا جریان انقلاب را مجمتع و تقویت کند و افزود: دشمن مجتمع است و از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف در جبهه انقلاب تلاش می‌کند و باید همه ما هوشیار باشیم و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی خطاب  به فعالان رسانه تاکید کرد: رسالت شما فقط تهیه مصاحبه و گزارش نیست قلم‌ها باید تیز شود و هر حرفی که از دو لب مقام معظم رهبری بیرون می‌آید در جامعه تبیین کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه رسانه باید مخاطب را به روشنگری و بصیرت دعوت کند، گفت: خاطی هر آن کس که باشد باید فدای انقلاب شود نه آن که انقلاب را فدای فرد خاطی کنیم.

احمدی با اشاره به ترویج روحیه دهه 60 در جامعه بیان کرد: باید بدانیم چرا رهبر معظم انقلاب دهه 60 را الگوی مسوولان نظام معرفی فرموده‌اند؛ برای اینکه کارگزاران و مسوولان در دهه 60 اهل مراقبه بودند، و مراقب بودند آنچه که انجام می‌دهند نه برای نفس؛ بلکه برای رضای خدا باشد برخلاف آنچه را که امروز در میان بعضی از سیاست‌بازان و سیاستمداران دیده می‌شود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار